1/20/2012

Alterra krem brązujący na dzień - ostatnie zakupy

Nie wiem, ile czasu minęło od moich ostatnich zakupów w Rossmannie!! To było dośc dawno :) I choc na tą chwilę mam już komplet kosmetyków na dzień postanowiłam dokupic sobie coś nowego. Przy najbliższych zakupach wpadłam do Rossmanna i znalazłam własnie ten krem w promocji.


Alterra Krem brązujący na dzień do cery mieszanej i normalnej, brzoskwiniowy

Zauważyłam, iż większośc z Was zna ta markę olejków do ciała i włosów. Widzę, że dobrze się o niej wypowiadacie :)
Tu producent zachęca nas brązującym kremem na dzień z wartościowym olejem z pestek brzoskwini oraz odświeżającym ekstraktem z arbuza, który nadaje cerze lekkiego kolorytu posiadając dodatkowo właściwości matujące. Dzięki starannie opracowanej kompozycji roślinnych substancji aktywnych krem pielęgnuje skórę. Zestaw pigmentów identyczny z naturalnymi nadaje skórze delikatny koloryt i pozwala pokryc jej niedoskonałości. Watościowe połączenie oliwy z oliwek, oleju z jojoby z woskiem pszczelim nadaje skórze sprężystości. Roślinna gliceryna dostarcza jej dobroczynnego nawilżenia. Delikatny, owocowy zapach zapewnia uczucie przyjemnej pielęgnacji.


Dodatkowo dodam :
Krem nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących.
Nie zawiera silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych.
Tam, gdzie to tylko możliwe, zastosowane składniki roślinne pochodzą z kontrolowanych, biologicznych upraw i dziko rosnących zbiorów
Przebadany dermatologicznie.
Opakowanie 50 ml ( tubka ).


Krem ma lekką konsystencję i jest brązowy.
Przepięknie pachnie brzoskwinią.
Dobrze rozprowadza się na skórze, choc trzeba to sprawnie zrobic, bo szybko zastyga.
Jest troszeczkę podobny do podkładu, lekko matuje i zmienia kolor naszej skóry.
Zlewa się ze skórą, nie pozostawia smug.
Fajny produkt za niską cenę ( 7,99 zł w promocji ).

Co myślicie na temat tego kremu? Miałyście z nim stycznośc?
XOXO

5 komentarzy:

  1. Mam go... właśnie - szybko zastyga i takie niefajne uczucie jest na początku ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, choc nie wiem czym to jest spowodowane. Jestem ciekawa, jaki będzie efekt po dłuższym stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. niestety dla mnie to bubel-ani zapach ani efekt mnie nie zadowolił :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie lubię się z tego typu kremami :( ale chętnie przeczytam Twoją recenzję po jakimś czasie stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Choć mam już pełno kosmetyków kolorowych i nic mi nie potrzeba to Kupiłam go wczoraj, zupełnie nie planowanie bo nie przeczytałam ani jednej recenzji co zawsze robię. Miał być pędzel wyszedł ten krem. :D Jeszcze go nie otwieram bo muszę zużyć coś innego ale nawet jak się nie sprawdzi to 10 zł jakoś specjalnie szkoda mi nie będzie. :)
    + zapraszam .

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION