1/04/2012

DeoDry The Body Shop - dezodorant bez aluminium

Byłam bardzo ciekawa, jak działa dezodorant bez aluminium i przetestowałam ten z The Body Shop! Jak wiecie, aluminium jest dla nas bardzo szkodliwe. Stosowanie antyperspirantów z aluminium może doprowadzić do zapalenia gruczołów łojowych i potowych oraz silnego podrażnienia oraz wysuszenia skóry. W wielu badaniach wykazywano, iż metal ten może uszkadzać układ nerwowy lub oddechowy.


The Body Shop DeoDry
Dezodorant w kulce, który ma zapewnic nam 24 h ochronę.
Zawiera wyciąg z aloesu z Guatemali oraz alkohol z Ekwadoru.
Na bazie wulkanicznych soli mineralnych i olejków.
Nie jest testowany na zwierzętach.
Pachnie delikatnie, kwiatowo.
Cena 19,00 zł.

Zima to taki czas, gdy nie pocę się zbyt mocno. Ten roll-on jest idealny na taki właśnie okres. Nie wysusza skóry, ale też nie utrzymuje się przez cały dzień. Nie wiem, jak sprawdzi się latem? Na tą chwilę jest ok, ale bez rewelacji.
Same zdecydujcie, czy warto!

3 komentarze:

  1. chyba powinnam bardziej wczytywać się w skład kosmetyków, albowiem o tym, że aluminium bywa w niektórych antyperspirantach pierwszy raz słyszę...
    ja niestety potrzebuję silnych antyperspirantów, ponieważ mam duże problemy z nadmierną potliwością.

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjjj, kochana, to koło Ciebie stanąć w tramwaju latem aż strach! ja nie mam problemu z potliwością (na szczęście!!!), natomiast jestem strasznie wyczulona na innych. Brrrr....

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak się składa, że ja też nie mam problemów z potliwością, a należę do osób, które dbają o higienę!!!! Nie musisz się obawiac kontaktu ze mną! Nie używam środków transportu miejskiego, a własny samochód!!! ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION