1/16/2012

Matowe cienie - Essence i Secret

Dziś zrobiłam małe zakupy, jeśli chodzi o makijaż. Jednak w tym poście chcę pokazac Wam tylko dwa cienie, które były dla mnie koniecznością. Pozostałe produkty w kolejnych postach :)
Tak się składa, że uwielbiam się malowac, ale każdego ranka robię bardzo naturalny makijaż. Nie chodzi tu o wygodę, jednak na możliwośc pokreślenia swoich pięknych naturalnych atutów przy pomocy minimalistycznych kosmetyków.  Jeśli myślicie, że taki makijaż nie wymaga czasu i sprawności to się mylicie ;) Wszystko jest ważne! Zaczynając od idealnego podkładu, pudru czy bronzera,  poprzez zakrycie mankamentów ( korektor, rozświetlacz itd ), aż do cieni, różu czy tuszu do rzęs. Wszystko musi byc dopracowane tak, by było prawie niewidoczne :)


Szukałam cieni do powiek, które kolorem odpowiadac będą odcieniowi mojej skóry. Oczywiście matowe!!!
Znalazłam te dwa :)


ESSENCE eyeshadow matt effect
Ten jest w kolorze blockbuster 22.
Nie mogę pokazac Wam tego koloru, bo idealnia stapia się z moją skórą delikatnie ją matując :)
Opakowanie 2.5 g i całkiem ciekawy zapach, jak na cień do powiek!!
Cena 6,99 zł.


 My SECRET Matt eye shadow
Ten cień jest w kolorze 505 , delikatnie ciemniejszy od poprzedniego. Również matowy.
Opakowanie 3 g, ale nie wiem dlaczego, mam małe problemy z jego otwieraniem. Strasznie ciężko mi to idzie :(
Cena 5,99 zł.

To tyle, jeśli chodzi o cienie. Ciekawa jestem, jak będą się sprawdzac i ile utrzymywac na powiekach. Testowanie zaczynam od jutra...

6 komentarzy:

  1. ciekawy jest ten pierwszy cień chyba się w taki zaopatrzę;] jasnych cieni nigdy za wiele gdyż najwięcej takich zużywam;] Obserwuję;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :) Masz rację, jasnych cieni nigdy za wiele!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. nie znam tej marki, nigdy się nie spotkałam z tymi produktami. trochę sceptycznie podchodzę do takich nowinek, bo często jasne cienie mają tendencję do osypywania się i są nietrwałe. zwłaszcza takie nieznane. jestem ciekawa jakie te są, daj znać jak wyrobisz sobie jakieś zdanie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oczywiście, będzie recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten cień z my secret i mam ten sam problem, opakowanie bardzo ciężko się otwiera:( Ale jako cień spisuje się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam obydwa i zdecydowanie wolę ten my secret :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION