1/10/2012

Nowy tusz - MAYBELLINE Volum' Express Lift-Up

Nie wiem dlaczego, ale mam sentyment do tuszy tej marki :) I choc ostatnio nie chwaliłam zbytnio tych produktów, znów chwyciłam za nie w sklepie. Tym razem postanowiłam wrócic do maskary, którą używałam kilka lat temu i byłam z niej bardzo zadowolona. Wiecie już, że jestem wymagająca w tej kwestii, bo moje rzęsy są krótkie i rzadkie...


MAYBELLINE Volum' Express Lift - Up
Tusz do rzęs - 3x grubsze rzęsy i maksymalnie uniesione
Według producenta, efekt uniesionych i 3 razy pogrubionych rzęs powinien utrzymac się przez cały dzień, a formuła wzbogacona o mikrowoski zawiera mikroskopijne pęcherzyki powietrza, unoszące i pogrubiające rzęsy oraz nadające im natychmiast maksymalną objętość, nie obciążając ich.

Czy tak jest?
Jeśli oczekujemy pogrubienia po jednej warstwie, możemy byc zawiedzione. Po 3 warstwach mamy upragniony efekt :)
Rzęsy nie są obciążone i nie tworzą się grudki.
Tusz nie śmierdzi, nie ocieka ze szczoteczki.


Jeśli chodzi o szczoteczkę, to tak jak widziecie, nie należy ona do tych szczoteczek nowej generacji!
Nie jest gumowa ani plastikowa, a tym bardziej nie ma gigantycznych rozmiarów.
Według producenta jest tak wyprofilowana, dzięki czemu pozwala uzyskać efekt uniesionych rzęs i podkręca je, a oczy wydają się większe. Nie skleja rzęs.
Dokładnie rozdziela poszczególne rzęsy przy nakładaniu pierwszej warstwy i sprawia, że pozostają one uniesione przez cały dzień.

I tu się zgodzę! Bardzo fajnie rozczesuje rzęsy, nie skleja ich i co najważniejsze podkręca jak zalotka.
Tak, jak wspomniałam po 3 warstwach efekt jest zadowalający :)

Maskara nie kosztuje dużo, a w tej chwili można ją kupic w promocji w SuperPharm koło 21,00 zł.
Mogę Wam ją polecic, bo jak dla mnie, to bardzo fajny tusz, wart swojej ceny!!!

7 komentarzy:

  1. Lubię tusze z meybelline chociaż tego jeszcze nie miałam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa recenzja. A jak jest z wydłużeniem rzęs?

    OdpowiedzUsuń
  3. @Anuulla wydłuża rzęsy, choc efekt nie jest na maksa spektakularny. Poza tym nie wiem, czy to nie jest zasługa szczoteki, która pięknie podkręca rzęsy i przez to ma się wrażenie, że są dłuższe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym zaprosić Cię do udziału w dwóch konkursach, które aktualnie przeprowadzam na swoim blogu :)
    Zapraszam: http://przystankowa-ballada.blogspot.com

    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też ją lubię, fajnie podkręca i dobrze pogrubia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Własnie od jutra zaczynam jego testowanie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja miałam taki , byl w czarnym opakowaniu a szczoteczka była prosta , taki sobie . Jutro wybieram się po ten który recenzujesz bo jest za 13.99 w jednej osiedlowej małej drogerii ;D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION