2/22/2012

LILY LOLO - podkład mineralny

Kosmetyki tej marki są Wam bardzo dobrze znane. Był taki okres, kiedy dużo się o nich mówiło na You Tube, a także na blogach. W zeszłym roku podczas targów kosmetycznych zakupiłam kilka produktów LILY LOLO, a dziś chcę podzielic się z Wami moją opinią na temat jednego z nich.


Mineralny podkład LILY LOLO

Według producenta:
Jest to drobno zmielony podkład mineralny z filtrem SPF 15.
W skład produktu wchodzą wyłącznie naturalne składniki dzięki czemu skóra jest odpowiednio pielęgnowana, a wypryski i skazy skórne stają się mniej widoczne.
Podkład ten cechuje gładka i jedwabista konsystencja, a skóra zyskuje nieskazitelny wygląd.
10 g w 40 ml opakowaniu
cena: 69,90 zł

Moja opinia:

Jak już wspomniałam zaczęłam używac ten podkład jesienią, zanim doszły do nas mrozy. Później postanowiłam zamienic go na coś gęstszego, bardziej kryjącego i chroniącego moją cerę przed zimnem. Ta zmiana nie wpłynęła na mnie zbyt dobrze :( dlatego teraz znów wróciłam do LILY LOLO i mam zamiar używac go, aż się skończy....


Mój jest w kolorze IN THE BUFF


Opakowanie jest plastikowe, dośc duże i moim zdaniem bardzo ładne.
Dodatkowo posiada wygodne sitko oraz ruchome wieczko, dzięki czemu podkład nie wysypie się nam ze środka :)
Nakrętka może służyc jako podstawka na którą wysypujemy podkład do aplikacji.


Do aplikacji najlepiej jest używac pędzla kabuki.
Jak się aplikuje taki podkład możecie zobaczyc na stronie LILY LOLO :)

Jeśli chodzi o sam produkt to jest on bardzo dobrej jakosci.
Dobrze rozdrobniony, choc po wysypaniu go z pojemniczka ma lekko zbitą konsystencję.
Musimy nakladac go na suchą skórę, by nie zrobic sobie plam na twarzy.
W zależności od naszych potrzeb takim podkładem możemy uzyskac mniejsze lub większe krycie nakładając kolejne wartswy.
Ja stawiam na naturalny look, więc mi wystaczy tylko jedna wartwa :)
Po całym dniu podkład nadal jest widoczny.
Nie waży się i nie daję efektu maski.
Nie wiem, jak sprawdzi się na tłustej skórze, ale na mojej , która jest raczej sucha i mieszana w strefie T wygląda idealnie i co ważne, nie świecę się :)
Po zmianie podkładu i wielkim powrocie do LILY LOLO odczuwam zmianę na mojej buzi!
Zdecydowanie polecam ten produkt, choc wiem, że jest dośc drogi.
Duża zaleta i to, co może Was również przekonac do jego zakupu jest to, że jest niesamowicie wydajny i starczy Wam na długo.

Wiecej info znajdziecie na polskiej stronie LILY LOLO:
lub na kanale:


10 komentarzy:

  1. Ja ostatnio kupiłam podkład z Everyday Minerals i uważam, że jest rewelacyjny! Daje zupełnie inną jakość makijażu - lepszą. Jakiś czas temu zainwestowałam w Skin Illusion Clarinsa i byłam zachwycona, ale Everyday Minerals przewyższa go o kilka oczek! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie miałam tego podkladu z EM, ale ten z Clarinsa tak i też bylam zadowolona :)

      Usuń
  2. Ja jak narazie skusiłam sie na róż mineralny i ogólnie najbardziej nie podoba mi się własnie taka konsystencja:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, trzeba miec wprawę przy aplikacji takich produktów, dlatego na róż chyba się nie skuszę! Podobają mi się jeszcze cienie, ale na tą chwilę pozostanę tylko przy podkladzie :)

      Usuń
  3. uwielbiam minerały, ale LL jeszcze nie testowałam ze względu na brak próbek... nie wiem jaki kolor wybrać, a pełnego wymiaru od razu nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mialam szczęscie, że na targach kosmetycznych bylo stoisko LL i mogłam wybrac kolor. Na stronie costasy przy zakupie jednego produktu możesz wybrac sobie 4 próbki. Istnieje też możliwośc osobistego odbioru kosmetyków i ewentualna zmiana. Jeśli jestes z Warszawy teraz 25-26.02 będą kolejne targi EXPO. Byc może LL znów tam będzie, a ty zyskasz okazję na wypróbowanie:)

      Usuń
  4. kusi mnie ten podkład od duzszego czasu, ale nadal sie nie zdecydowałam na zakup

    OdpowiedzUsuń
  5. czy da sie nim uzyskac efekt dobrego krycia bez maski?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie będzie to taki efekt, jak przy zwykłym podkładzie. Nie uzyskasz efektu maski nawet jesli zaaplikujesz 3 warstwy, ale czy bedzie taki, jaki oczekujesz tego nie mogę Ci zagwaratowac :(

      Usuń
  6. właśnie je dziś przeglądałam i pewnie się za jakiś czas skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION