3/09/2012

ESSENCE Sun Club - puder rozświetlający

Używacie rozświetlaczy? Jeśli tak, co myślicie na ich temat? Wolicie te w kamieniu, czy jako sypki puder? A może uważacie, że to zbędny kosmetyk? Po zimie nasza cera jest najczęściej zmęczona i szara. Dlatego też zmieniamy naszą codzienną pielęgnację, a nawet stawiamy na nowy makijaż. Czy w związku z tym sięgacie po kosmetyki, które rozświetlą Waszą twarz i zamaskują mankamenty??? :)

Ja należę do tych osób, które lubią sięgac po rozświetlacze. Nie oznacza to, że używam ich codziennie! Tym razem postanowiłam wypróbowac produkt marki ESSENCE, o którym słyszałam różne opinie...


ESSENCE Sun Club highlighter powder - puder rozświetlający

Opakowanie całkiem ładne, dośc duże. Przyjemny słoiczek.
Zawartośc 6g pudru.


Po otwarciu mamy małe lusterko, maleńki puszek, który może posłużyc do aplikacji pudru, a także plastikowe zabezpieczenie, przed wysypaniem sie produktu. Wszystko jest szczelne i dobrze się zamyka.


Puder ma lekki zapach kokosowy, co może byc dośc przyjemne dla osób, które lubią taki zapach.
Mi on nie przeszkadza :)


Kolor tego rozświetlacza jest bardzo delikatny, lekko złotawo - brązowy. Ja mam jasną skórę, a puder ładnie się z nią stapia dając piękny blask. Zdjęcie niestety nie oddaje tego koloru, ale ostatnio przez dośc duże słońce mam małe problemy ze zrobieniem dobrego zdjęcia :(

No cóż, rozświetlacz ma nadac naszej cerze promienny wygląd i delikatny blask, a w przypadku tego produktu tak się właśnie dzieje. Można stosowac go również na dekolt i ciało :)
Utrzymuje się dośc długo na naszej buzi. Ja stosuję go tylko powyżej kości policzkowych, by dodac delikatnego blasku.

Zauważyłam również małą wadę tego produktu! Chodzi o jego opakowanie i sposób aplikacji. Nie wiem, jak Wy, ale ja lubię w tradycyjnych pudrach sypkich możliwośc zdjęcia nakrętki pojemniczka i wysypania na nią pudru. Dzięki temu wiem, ile danego produktu mogę nabrac na pędzel, by nie przegiąc z aplikacją. W tym przypadku jest to utrudnione. Opakowaniem rozświetlacza musimy dobrze potrząsnąc, aby tylko niewielka jego ilośc wydostała się na zewnątrz. Sprawia to troszkę problemów, a czynnośc musimy kilka razy powtórzyc.

Decyzję o jego zakupie pozostawiam Wam :) Uważam, że rozświetlacz jest ok, bez większych rewelacji. Może z czasem przyzwyczaję się do jego sposobu aplikacji...
Dziś juz piątek, zaraz lecę do kina :)
Życzę Wam udanego weekendu!!   

13 komentarzy:

  1. może nie codziennie, ale po rozświetlacz sięgam bardzo często :] lubię dodac trochę blasku :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rozświetlacze uwielbiam, nie mam ulubionej ani marki, ani formy - stosuje to co akurat wpadnie mi w oko: inglot-sypki(faworyt-ulubieniec od 5lat), wibo-w kamieniu(bardzo dobry i mega tani), oriflame-w kulce(porażka), elizabeth arden-w kamieniu(mistrzostwo). Jak sobie coś jeszcze przypomnę to napiszę, jeśli oczywiście kogoś to zainteresuje :)

    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  3. aplikacja mnie wkurza;p ja odcielam ten plastik i wydobywam go tak ze przechylam pudelko i puder spada na pokrywke czyli lusterko;p nie mialam za bardzo pomyslu jak inaczej moge sie nauczyc wydobywac go z tego dziwacznego pudelka;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam, czy tak zrobic :)

      Usuń
  4. Lubię rozświetlacze, ale raczej wybieram te w kamieniu bądź w płynie. Bałabym się, że sypkim zrobiłabym sobie krzywdę i świeciłabym się jak bombka na całej twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda całkiem przyzwoicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O przypomniałaś mi o nim,niedawno chciałam go kupić ale jakoś zapomniałam o nim:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozświetlacz to ten typ kosmetyków, którym najłatwiej mnie skusić:). Nad tym też się zastanawiałam, ale bałam się czy na jasnej cerze nie będzie lekko przyciemniał skóry, skoro jest złoto-brązowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam jasną cerę i moim zdaniem dobrze się prezentuje! Niestety na stoisku Essence nie ma testera do tego pudru i rzeczywiście ciężko sprawdzic, jak będzie wyglądał na skórze!! Na szczęście cena nie jest wysoka i można zaryzykowac :)

      Usuń
  8. Czegoś takiego własnie potrzebuję :) Czy ten puderek to nowość w essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, czy to nowośc, choc dopiero kilka dni temu zauważyłam go w ofercie Essence :)

      Usuń
  9. MOda na rozswietlacze znowu nadchodzi a ja powiem szczerze ze przy mojej tlustej cerze boje sie ich uzywac;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION