3/29/2012

GOLDWELL Style Sign zastępca L'OREAL Infinium! Czy na długo???

Mój poprzedni lakier do włosów skończył się kilka tygodni temu. Wpadłam do hurtowni fryzjerskiej i kupiłam coś nowego! Pani strasznie go zachwalała, a ja nie mogłam powstrzymac się przed jego przetestowaniem! Czy było warto zmienic lakier? Czy zagości na mojej półce już na zawsze? Zaraz się dowiecie :)


GOLDWELL Style Sign Volume 4 Big Finish

Ta marka cieszy się bardzo dobrymi profesjonalnymi farbami do włosów. Jeśli chodzi o produkty do stylizacji to nie wiem, nigdy nie słyszałam, nigdy nie testowałam!

Tym razem mamy do czynienia z mikroskopijnym spray'em do włosów dla mocnego utrwalenia i całodziennej objętości. Chroni przed dużą wilgotnością powietrza. Wzbogaca obfitośc fryzury. Z ochroną koloru. Ma sprawiac, iż włosy staną się grubsze i mocniejsze. Dzięki technologii FlexShine, preparat rewelacyjnie zwiększa elastycznośc i sprężystośc włosów.

Opakowanie to metalowa butelka 300 ml.
Szafa graficzna raczej słaba, ale mi nie sprawia to problemu.
Cena : 37 zł
Zapach zdecydowanie lepszy od mojego porzednika, czyli L'oreal Infinium.
Pachnie słodko, troszkę męsko.

Aplikacja jest ok. Nie sprawia żadnego problemu. Ładnie rozpyla się na włosach.
Stosujemy go na suche włosy.

Jest bardzo mocny, przez co skleja włosy. Dla mnie to minus, bo nie lubię "kasku na głowie".
Nie zostawia okropnego białego nalotu ( i za to mu dzięki ).
Pojawia się też problem z wyczesaniem go z włosów. Nie jest to tak łatwe, jak w przypadku poprzednika. Dodatkowo zauważyłam, że przetłuszcza włosy. Już po 2 dniach muszę znów myc głowę.
Nie jestem zadowolona z tego lakieru :( Spodziewałam się czegoś zupełnie innego. W tej cenie można miec lepszy produkt. Zastanawiam, czy wrócic do Infinium, czy zużyc ten do końca?
Nie polecam Wam tego lakieru jeśli wolicie naturalny look! Jeśli stawiacie na mocne kosmetyki do stylizacji, ten się sprawdzi! Decyzja jest Wasza :)

3 komentarze:

  1. Daj znać, jak się sprawuje. Ja zaczęłam stosować zielonego Syossa i mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i uwielbiam :) najlepszy lakier jaki miałam :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety ja również uległam namowom pani sprzedawczyni. Nie potrafiłam zużyć butelki do końca. Znienawidziłam zapach, straszne sklejanie włosów i przetłuszczanie.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION