3/08/2012

M.A.C False Lashes Extreme Black Mascara i kolejny rewelacyjny tusz

Dzięki uprzejmości portalu ofeminin.pl dostałam do przetestowania tusz od M.A.C . Jest to już mój drugi produkt tej marki, który utwierdza mnie w przekonaniu, iż mino dośc dużych cen warto inwestowac w te kosmetyki :)


M.A.C False Lashes Extreme Black Mascara

Używam go codziennie od ok. 2 tygodni!! Postanowiłam, że podzielę się dziś z Wami moją opinią :)

Według producenta :

Tusz zawiera pigment węglowej czerni, który nasyca rzęsy czernią. Gęsta, dodająca objętości formuła podkręca, wydłuża i pogrubia każdą rzęsę, stwarzając efekt długich, podkręconych, przesadnie podkreślonych rzęs. Szczoteczka nanosi na rzęsy porcję intensywnego pigmentu i współdziała z produktem, aby stworzyc niezwykłą objętośc, długośc i gęstośc. Pigmenty zawarte w formule zostały przygotowane tak, aby zapewnic maksymalny efekt kolorystyczny, który przez cały dzień pozostaje jednolity, głęboki i niezmieniony. Tusz False Lashes Extreme Black nie osypuje się, nie rozmazuje, jest długotrwały, został przetestowany okulistycznie i jest odpowiedni dla osób noszących szkła kontaktowe. Postawowe zalety: o 75% zwiękoszona objętośc i ponad 100% większe podkręcenie.


Moja opinia:

Opakowanie standardowo czarne, bardzo klasyczne :)
Szczoteczka ciekawie wyprofilowana - tak, jak widzicie na zdjęciu. Nie jest za gruba, dzieki czemu idealnie nadaje się dla małych oczu i nie zrobimy sobie nią krzywdy :)
Tusz jest intesywnie czarny, bez zapachu.
Duży plus - szczoteczka nie nabiera ogromnych ilości tuszu i nim nie ocieka!!!

Po nałożeniu maskary na nasze rzęsy, już przy pierwszym pociągnięciu zauważymy dużą różnicę!!
Rzęsy stają się intensywnie czarne. Są dobrze rozczesane i ładnie wyciągnięte.
Przy kolejnej warstwie widzimy, kolejną zmianę :)  Rzęsy zostają podkręcone, wydłużone i pogrubione!!
Jeśli chcecie otrzymac efekt dramatycznych "firanek" polecam nałożenie trzeciej warstwy!

Tusz utrzymuje się cały dzień na naszych rzęsach. Nie skleja ich, nie osypuje się i nie powstają grudki. Efekt jest niesamowity i bardzo zadowalający.

Przy demakijażu nasze oczy nie są podrażnione, a maskara ładnie się zmywa :)

Uważam, że jest to fantastyczny produkt. Mimo jego dośc wysokiej ceny warty zakupu! Jak do tej pory jeden z najlepszych tuszy, z jakimi miałam stycznośc. Jestem nim zachwycona i będę go polecac :)

5 komentarzy:

  1. o jaki zbieg okoliczności, tez dostalam go do testow - to moj pierwszy kosmetyk MAC :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy juz widzialas ale w Zarze jest zolty zakiet, o ktorym kiedys wspominalas.:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem, już go mam w swojej szafie :)

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION