3/18/2012

Naturalna kuracja do włosów i końcówek z Izraela!!!

O produktach naturalnych słyszymy już od dłuższego czasu. Na naszym rynku coraz więcej firm prezentuje swoje kosmetyki ekologiczne, organiczne itp, a także kusi nas do ich zakupu. Będąc w Izraelu nie mogłam powstrzymac się od przywiezienia skarbów, jakie oferuje nam ta ziemia :) Wśród sklepowych półek znalazłam bardzo fajną kurację do włosów i końcówek Olea Essence Capernaum Vista. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej marce, ale po przeczytaniu składu na opakowaniu stwierdziłam, że muszę ją miec :) Dziś już widzę rezultaty, a moja siostra sprawiła mi nawet przemiły komplement na temat moich włosów! No dobrze, przejdzmy do recenzji ...


Olea Essence Skin Care Organic Products
Treatment Cream For Hair and Scalp
Kuracja do włosów i końcówek
Pojemniczek jest szklany 50 ml


Po jego otwarciu widzimy papierową osłonkę, która chroni zawartośc.



A wewnątrz żółty wosk o bardzo intensywnym zapachu!
Konsystencja troszkę maści, troszkę wosku z maleńkimi drobinkami.

Co zawiera ten produkt?


Same naturalne olejki:
olejek z oliwek
olejek jojoba
wosk pszczeli
olejek awokado
olejek ze słodkich migdałów
olejek z pestek winogron
olejek kokosowy
olejek rycynowy
olejek sezamowy
olejek cedrowy
olejek pini
olejek lawendowy
olejek rozmarynowy
i nic więcej!!!!
Dużo tego? Szkoda, że nie możecie poczuc zapachu! Jest intensywny, mocny, troszkę ziołowy i bardzo specyficzny. Nie każdej z Was może się spodobac, ale dla mnie jest w sam raz :)


Termin przydatności bardzo długi, bo aż do 2013 roku :)

Jak stosujemy ten produkt?

Nakładamy jego niewielką ilośc na dłoń i delikatnie go rozgrzewamy. Następnie wcieramy go we włosy lub na same końcówki. Pani w sklepie poleciła robic taką kurację na noc, pozostawiając wosk na włosach, a rano usuwając go podczas mycia.

Moja opinia:
Ja stosowałam i nadal stosuję tą kurację co 3 dzień na noc.
Włosy po nałożeniu wosku są bardzo tłuste i niesamowicie pachną.
Podczas mycia produkt ładnie się zmywa.
A po wysuszeniu włosy są bardzo gładkie i super błyszczące.
Spokojnie mogę przyznac, że kuracja już po kilku zastosowaniach daje fantastyczny efekt.
Tak, jak wspomniałam moja siostra stwierdziła, iż mam pieknie połyskujące i gładkie włosy!!!
Dziewczyny, to rzeczywiście widac!
Ta bomba olejków potrafi zdziałac cuda!!!

Gdzie znajdziemy te produkty?

a także wybrane sklepy zielarskie

Niestety nie wiem, czy można dostac te kosmetyki na allegro, ale podejrzewam, iż na ebay'u zdecydowanie tak!!!

Życzę Wam udanej niedzieli i dużo dużo słońca :)
Buziak

4 komentarze:

  1. Mmmm! Cudeńsko! ;) Mi ciocia ostatnio kupiła olej arganowy, ale już w polsce, bo niedaleko niej jest sklep marokański, i będę tym olejem i olejem rycynowym sukcesywnie traktować włoski! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny kosmetyk u ciebie, ktory mnie zaciekawil i do ktorego nie ma dostepu wiekszego :((

    OdpowiedzUsuń
  3. Produkt zapowiada sie swietnie. Wiem ze to glupie ale osobiscie uwielbiam kosmetyki w szklanych opakowaniach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to mamy coś wspólnego, bo ja też ;)

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION