3/14/2012

Peeling kawitacyjny i moje przygotowania do wiosny!

Jeszcze kilka tygodni i zawita do nas wiosna! Już nie mogę się doczekac :) Rozpoczełam również przygotowania mojej skóry, cery i ciała na tą porę roku. Oprócz zmiany codziennej pielęgnacji, a także kosmetyków, które jej towarzyszą przyszedł czas na kilka zabiegów kosmetycznych. Po pierwsze musze oczyscic moją cerę i dlatego jutro rano lecę do kosmetyczki na peeling kawitacyjny, maskę algową i witaminową ampułkę :)
Jeśli jeszcze nie wiecie, co to jest peeling kawitacyjny dziś przybliżę Wam troszkę ten zabieg...


PEELING KAWITACYJNY

Co to jest?
System polegający na głębokiej pielęgnacji skóry i jej regeneracji, bez efektów ubocznych. Za pomocę ultradźwięków działa łagodnie na naszą skórę.

Co daje naszej skórze?
Oczyszcza skórę, usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki.
Pozwala na dokładne usunięcie nadmiaru sebum z porów i mieszków włosowych, a także pozbywa się zrogowaciałego naskórka, zaskórników, wągrów i bakterii.

Jak wykonuje się peeling kawitacyjny? 


Do wykonania peelingu stosuje się specjalne urządzenie, które wytwarza ultradźwięki. Pozwala to na głęboką regenerację skóry poprzez błyskawiczne i efektywne jej odnowienie oraz oczyszczenie na dużej głębokości, czego rezultatem jest odnowiona i odświeżona skóra.
Taki aparat zakończony jest szpatułką, którą przesuwa się po zwilżanej wodą twarzy.  


Jakie są efekty tego peelingu?

- oczyszczenie skóry
- usunięcie przebarwień naskórka
- usunięcie martwych komórek, zaskórników
- regeneracja skóry
- przyspieszenie mikrokrążenia, stymulacja metabolizmu komórek
- głębokie nawilżenie poprzez mikromasaż
- poprawa wymiany jonowej, wzmocnienie produkcji kolagenu, elastyny i kwasu hialuronowego
- poprawa struktury blizn
-pomoc w leczeniu trądziku

Dla jakiej cery?

Peeling może byc stosowany przy cerze bardzo wrażliwej, delikatnej oraz cienkiej, skłonnej do podrażnień i rozszerzonych naczynek, a także jako bezinwazyjny zabieg oczyszczający dla skóry trądzikowej i przetłuszczającej się.

Zalecana ilości zabiegów?

Od 4 - 6 zabiegów najlepiej raz w tygodniu

Cena?

W zależności od salonu od 59 zł do nawet 200 zł.
Można go wykonywac oddzielnie lub dodatkowo przy innym zabiegu!

zdj.  z grafika Google.

I co o tym myślicie? Korzystałyscie już kiedyś z takiego peelingu? Ja lecę jutro i już nie mogę się doczekac :)

3 komentarze:

  1. Korzystałam, ale miałam jeden zabieg więc jakiś wielkich efektów nie było widać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiscie nie korzystalam z takiego peelingu ale z twojego opisu wynika ze przydal by mi sie na gwalt. Moja skora bylaby mi wdzieczna gdybym ja tak dopiescila:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION