3/19/2012

Słynny Moroccanoil na moich włosach!

Dziś znów post o pielęgnacji włosów :) Pewnie już macie dośc, ale obiecałam Wam, że zrecenzuję kosmetyki przywiezione z Izraela i tak właśnie robię! Chcę podzielic się z Wami moją opinią na temat słynnego olejku do włosów Moroccanoil...


Moroccanoil - olejek arganowy

Podobno jest najlepszym z produkowanych olejków arganowych na swiecie.
Posiada unikalne właściwości odbudowujące oraz chroni włosy przed wysoką temperaturą.

Od wielu lat olej arganowy jest stosowany przez kobiety w Maroku do leczenia paznokci i włosów.
Ten cudowny olejek nadaje się idealnie do cienkich włosów, wzmacnia je po same końce, nadaje im luksusowy połysk, a także leczy i odbudowuje kruche i słabe włosy.

Co zawiera ten produkt? 


Ja zakupiłam małą buteleczkę 25 ml.
Zapach jest super! Słodki, przyjemny i długo utrzymuje się na włosach :)
Kolor : ciemny żółty
Cena dośc wysoka, jak za tak maleńką buteleczkę, bo ok. 80 zł

No dobrze, a teraz moja opinia!
Stosowałam go często i przyznaję, że jest wydajny. Wiecie, że mam długie włosy i produkty do ich pielęgnacji szybko mi się kończą :)
Nakładałam go na mokre włosy po ich umyciu, czyli tak, jak zaleca producent.
Czy olejek chronił je przed wysoką temperaturą?
Pewnie tak, choc ja nie zauważyłam jakiś cudów!
Po wysuszeniu włosy były gładkie i błyszczące.
Po dłuższym stosowaniu zauważyłam, iż mniej się łamią, co dla mnie jest dużym plusem.
Tak, jak wspomniałam Wam we wcześniejszym poście, moja siostra sprawiła mi komplement odnośnie moich włosów, a jest to zdecydowanie zasługa tych wszystkich kosmetyków przywiezionych z Izraela :)

Dla mnie duży minus tego produktów to jego cena! Myślę, że olejek innego producenta, również arganowy, będzie się Wam sprawdzał tak dobrze, jak ten :)

Jeśli chcecie same przekonac się, jak działa Moroccanoil i czy jest wart swojej ceny możecie zakupic go na stronie:

Inne produkty z tej serii dostaniecie tu:

Podsumowując!!!
Bardzo fajny olejek, ale bardzo drogi :)
Same zdecydujcie!!!

5 komentarzy:

  1. jak ja żałuję, że będąc w Maroku, gdzie olejek jest tak dostępny nie kupiłam choć małej buteleczki buuu

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.xoiknowyoulovemexo.blogspot.com/2012/03/pielegnacja-cz-1-wosy-zsk-i-obalamy-mit.html :) tak odnośnie tego olejku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Twoją opinią! Olejek jest fajny, działa, ale jego cena też jest zabójcza. Można kupic olejek arganowy w dużo lepszej cenie :)

      Usuń
  3. nie lepiej kupić zwykły arganowy?...

    OdpowiedzUsuń
  4. stosujac cala linie kosmetykow z wlosami dzieja sie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION