4/05/2012

BINGO SPA Hair Mask spirulina & keratin - kolejny produkt z paczki

Dziś recenzja kolejnego kosmetyku, tym razem maski. Tak, jak wspomniałam w tytule jest to produkt, który zamówiłam na Snella.pl. Nie będę się rozpisywac tylko od razu przejdę do opisu :)


BINGO SPA Hair Mask spirulina & keratin

Maska przeznaczona jest do pielęgnacji włosów cienkich i łamliwych, po farbowaniu i rozjaśnianiu oraz po trwałej ondulacji. Zawiera keratynę, cenną substancję aktywną o działaniu kondycjonującym i regenerującym włosy, a także spirulinę zapobiegającą łamaniu i rozdwajaniu się końcówek, hamującej wypadanie włosów i dodającej im objętośc. Po zastosowaniu tej maski włosy ulegają wyraźnemu wzmocnieniu i w sposób zauważalny zwiększa się ich objętośc, powraca połysk i zdrowy wygląd.


Maseczka znajduje się w dużym plastikowym opakowaniu 500 ml.
Po otwarciu mamy jeszcze jedno wieczko zabezpieczające produkt.


Wewnątrz opakowania znajdziemy lekko białą, prawie przezroczystą konsystencję o zapachu przypominającym troszkę męskie perfumy!

Sposób użycia:
Niewielką ilośc maski nanosimy na umyte wilgotne włosy, delikatnie rozprowadzamy i wmasowujemy w skórę głowy. Pozostawiamy na 5 minut, a później dokładnie spłukujemy. Zaleca się stosowanie maski 2-3 razy w tygodniu.

Moja opinia:
Nie mam problemu z objętością moich włosów, ale często się łamią. Stosowałam tą maseczkę 2 razy w tygodniu i zauważyłam lekką poprawę. Włosy są miękkie, błyszczące i bez rozdwojonych końcówek. Zdecydowanie mniej łamią się i mniej pozostaje ich na szczotce.
Jedyny minus jest taki, iż po umyciu włosów i zastosowaniu maski musiałam dodatkowo nakładac jeszcze odżywkę. Sama maseczka powodowała, że włosy " elektryzowały się ", a mnie doprowadza to do szału. Po nałożeniu odżywki ten efekt znikał.
 Więcej zastrzeżeń nie mam :)

Cena za 500 ml - 12,49 zł.
Możecie zakupic ten produkt na stronie:

Jeśli o mnie chodzi, to nie wiem, czy kupię tą maseczkę jeszcze raz. Nie zdziała ona cudów, ale nie jest też zła :) Wybór należy do Was!!!

2 komentarze:

  1. Jakbym spotkała ją gdzieś stacjonarnie to może bym się na nia skusiła.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION