4/17/2012

BingoSpa mleczna maska do włosów z elastyną

Ostatni produkt z przesyłki ze sklepu Snella.pl, czyli mleczna maska z elastyną. Używam jej już od jakieś czasu, naprzemiennie z poprzednia maską!!! Przyznaję, że jestem zadowolona i pewnie jeszcze po nią sięgnę :)


BINGOSPA maska do włosów mleczna z elastyną

Według producenta:
Zawarta w maseczce elastyna łatwo przenika do wnętrza włosa wpływając na jego uelastycznienie oraz posiada zdolnośc pobudzania porostu włosów, poprawiając chwyt, nadając im jedwabistą miękkośc. Chroni włosy przed szkodliwym działaniem czynników środowiskowych oraz wyraźnie powstrzymuje skłonnośc do alkalicznego pęcznienia włosów.
Natomiast proteiny mleczne to wysokowartościowe białka zawierające większośc niezbędnych aminokwasów. Są źródłem kwasów tłuszczowych, w tym także nienasyconych kwasów tłuszczowych (NNKT), określanych czasami mianem witaminy F.


Maska zamknięta jest w dużym plastikowym opakowaniu 500 g.
Dodatkowo produkt zabezpieczony jest podwójnym plastikowym wieczkiem!


Konsystencja kremowo - żelowa.
Kolor biały, troszkę przezroczysty.
Zapach nie jest bardzo intensywny, przypomina typowy zapach maski fryzjerskiej :)

Sposób użycia:
Maskę nanosimy na umyte, wilgotne włosy, dokładnie rozprowadzamy i wmasowujemy w skórę głowy. Pozostawiamy na ok. 5 min, a następnie dokładnie spłukujemy.
Można ją stosowac po każdym myciu włosów.

Moja opinia:
Po pierwsze, co jest dla mnie najważniejsze to nie obciąża włosów!!!
Po drugie - zapach nie utrzymuje się we włosach, ale za to ładnie się one rozczesują.
Są nawilżone, gładkie i błyszczące.
Nie puszą się!
Nie zauważyłam, by włosy szybciej rosły :(
Produkt nie zdziała jakiś cudów z Waszymi włosami, jednak jest fajnym wspomagaczem codziennej pielęgnacji.
Maska bardzo wydajna, starczy Wam na długo!
Cena : ok. 12,00 zł

Ten i podobne produkty do włosów możecie kupic w sklepie:
Polecam :)

17 komentarzy:

  1. Czekałam na recenzję tej maski, zachęciłaś mnie ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. Na maskę mleczną czaje się już długo! Tylko szukam czegoś o budyniowym zapachu! :)
    Jak zużyję swoje zapasy to na pewno sobie podobną sprawię :)

    Zapraszam do siebie na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna:) ja obecnie zuzywam odzywke Lorysa zakupioną w auchan :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam też maskę bingo ale proteiny kaszmiru i kolagen i całkiem jestem zadowolona i z chęcią spróbuję innych bo kuszą :) jednak pojemność spora i najpierw tą zużyję

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam maskę Bingo i są świetne a do tego ta wydajność:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Brzmi bardzo fajnie. Włosy sie nie pusza, to dla mnie wazne, musze jej poszukać;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znajdziesz ja w sklepie snella.pl :)

      Usuń
  7. http://time-to-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam kiedyś mleczną maskę (chyba kallos? dobrze mówię?nie wiem, coś mi świta:D) i pamiętam że miała super zapach! I działanie też było chyba ok, więc zaciekawiła mnie ta maska!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam akurat kallosa i jest meeeeega :)uwielbiam i chyba nie rozstane sie z nim nigdy!Tzn bede miec kilka odżywek ale dla urozmaicenia A jeśli chodzi o BingoSpa mleczną to nie używałam nigdy i nie moge nawet ich dwóch porówniac ale wiem że ich produkty można dostac stacjonalrnie w Sopocie w centrum handlowym Montem na I piętrze, ceny są jak w sklepie internetowym

      Usuń
  9. bardzo fajnie brzmi, ale jestem wierna masce kokosowej z Joanny:)Pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne opakowanie. Ostatnio przybyło mi odżywek. Teraz testuję z Joanny. Są świetne i pięknie pachną.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałoby mi się coś do włosów, może zainwestuję ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION