4/07/2012

Esencje z Essence, czyli eyebrow stylist set

Jestem naturalną blondynką, choc farbuję się na ciemny brąz. Nie mogę pozwolic sobie na bardzo jasne brwi. Oprócz henny, którą robię regularnie dopieszczam jeszcze brwi cieniem lub kredką oraz bezbarwnym żelem. Jakiś czas temu pokusiłam się na słynny set z Essence. Jak myślicie, moja opinia będzie na tak czy na nie??? :)


ESSENCE eyebrow stylist set

Opcja dla brunetek i blondynek, gdzyż mamy tu do wyboru dwa cienie : ciemniejszy i jaśniejszy.


Opakowanie plastikowe, przezroczyste, całkiem wygodne.
Chroni zawartośc, ale żeby się do niej dostac musimy całkowicie wyciągnąc set.
Cienie umieszczone są na tandetnym miękkim plastiku :(
Szczerze mówiąc marka mogła się troszkę lepiej postarac!


Jeśli nigdy nie miałyście do czynienia z cieniami do brwi, a troszkę nie wiecie, jak się do tego zabrac w opakowaniu znajduje się jeszcze instrukcja wykonania zabiegu oraz 3 plastikowe, przykładowe formy do zaznaczenia brwi.
Wedlug mnie to duży plus, bo w ten sposób każda z nas może wykonac aplikację cieni!!!


Pędzelek jest maleńki ( mi to nie przeszkadza).
Ukośnie ścięty, a to ułatwia dokładne nałożenie cieni.
Jest wystarczająco miękki i też idealnie twardy.
Nie będziecie miały z nim żadnych problemów.
Powstaje tylko pytanie, jak długo pozostanie w takiej postaci i czy trzonek po jakimś czasie się nie odklei???


A tak prezentują się cienie!!!
Są dobrze napigmentowane, miękknie i nie osypują się.
Długo trzymają się na brwiach.
Nie musiałam wykonywac dodatkowych poprawek w ciągu dnia.
Ich intensywnośc zależy od ilości, jaką naniesiecie.
Myślę, że poradzicie sobie z tym setem :)
Jak dla mnie ok!!!

Cena: 10,99 zł

17 komentarzy:

  1. Jak dla mnie jest super, co prawda mam go od niedawna :) ale jak narazie wszystko ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy zestaw :). Skusiłabym się na zakup tego produktu, ze względu na szablony.
    Życzę Wesołych Świąt :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. moja ulubiona paletka, choć trzeba jednak uważać przy nakładaniu by się to czy owo nie osypało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam i naprawdę fajnie wyglądały, ale jaśniejszy cień, którego używałam całkowicie się rozkruszył :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Używałam z powodzeniem tego ciemniejszego, ale przerzuciłam się na czarny cień z paletki sleek, bo mam czarne brwi i ciemny brąz troszkę mi nie pasował... W sumie trochę żałuję zakupu, bo teraz leżą, a te brązy identyczne jak w sleeku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam takich produktów, najczęściej chodzę na hennę do kosmetyczki (jak pamiętam :) ) ale następnym razem w Douglasie bacznie się przyjrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. a tak z innej beczki - ale masz pazur.. Miau
    Zazdroszczę. Moje paznokcie są wiecznie połamane...

    OdpowiedzUsuń
  8. kiedyś jej szukałam w Naturze i nie mogłam znaleźć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, ja tez przez dłuższy czas nie widziałam jej w Naturze!! Teraz dzielnie na nią poluje :)

      Usuń
  9. Ja zdecydowanie wolę zestaw z Catrice do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. tyle o niej słyszałam... a u mnie nigdy nie mogę jej dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moim zdaniem o wiele lepszy jest zestaw Catrice. Cienie jak cienie - wszystkie takie same - moze lepsze bo nieco chlodniejsze odcienie. Ale samo opakowanie o wiele bardziej gustowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie miałam, będę musiała wypróbować :)

      Usuń
  12. Stosuję ja od lat, kupiłam ja we Włoszech i bardzo od tego czasu sie do niej przyzwyczaiłam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ochotę go kupić, ale teraz jestem blondi i chyba nie wyglądałby naturalnie;) P.S. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/04/rozdanie.html :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION