4/10/2012

ESSENCE fix&matte! transparentny puder sypki

Kolejna perełka z ESSENCE! Kilka słów o tym pudrze i moja opinia :)


ESSENCE fix&matte! translucent loose powder

Ujednolica i matuje cerę.
Zapewnia trwały makijaż, bez efektu świecenia się przez cały dzień.
Dopasowuje się do każdego odcienia cery.


Opakowanie jest plastikowe i zawiera 15,5 g pudru.
Odkręcane wieczko, a wewnątrz folia zabezpieczająca puder przez wysypaniem.
Jeśli mam byc z Wami szczera jest to najgorsze opakowanie z jakim do tej pory się spotkałam.
Dlaczego? Nie możemy odkleic całkowicie folii od pojemniczka, gdyż puder wysypuje się w gigantycznych ilościach. Tym samym wydobycie proszku do aplikacji zostaje utrudnione.
Najlepiej pozostawic folię!
Musicie też uważac, by odklejając ją i odwracając opakowanie ( wydobycie pudru ) nie wysypała się góra pudru na wieczko!!! Masakra!!! Totalna zabawa!!!
Dla mnie ogromny minus :(


Jeśli chodzi o sam produkt to jest to biały , bardzo drobny proszek.
Bez zapachu!
Już niewielka jego ilośc naniesiona na naszą twarz sprawia, że cera zostaje ładnie zmatowiona!
Ten efekt nie utrzymuje się przez 24 h, ale do wieczora spokojnie :)
Gdyby nie to opakowanie i utrudniona aplikacja ....
No cóż, cena przystępna bo tylko 14,99 zł, ale mimo wszystko już więcej po niego nie sięgnę.

A czy Wy testowałyście ten puder? Też macie takie wrażenia, jak ja???
XOXO

6 komentarzy:

  1. Polubiłam ten puder. Żaden mnie nie zadowolił pod względem matu tak jak ten

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie testowałam tego pudru ;) Bardziej jestem za kolorowymi.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja go bardzo polubiłam, dzięki niemu nie świecę się jak miliony monet :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam identyczne wrażenie, zwlekam z notką na jego temat jakoś :)
    Ja mimo wszystko dalej po niego sięgam, ale chyba będę go przesypywać do wygodniejszego opakowania, bo to jest okropne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam go. jestem zadowolona z tego jak matuje cerę, ale strasznie wysusza... :/ no i oczywiście to nieszczęsne pudełeczko.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION