6/17/2012

REVLON Lip Butter - mam i ja :)

Zapragnęłam miec słynne masełko do ust od REVLON i mam!!! Nawet dwa, choc dziś podzielę się z Wami opinią na temat tylko jednego. Przyznam się szczerze, że nie jestem już zachwycona, podniecona i podekscytowana, jak w momencie, gdy je kupowałam. Chyba spodziewałam się rewelacji w tej dziedzinie, a okazuje się, że jest zupełnie inaczej....


REVLON ColourBurst Lip Butter


Posiadam w kolorze 005 Sugar Frosting


Jak widzicie jest to delikatny róż, troszkę nude z maleńkimi błyszczącymi drobinkami, dzięki którym otrzymujemy efekt błyszczyka :)


Już na samym początku denerwuje mnie bardzo szczelne opakowanie, a dokładnie trudność z jaką zdejmuje się górną część. Noooo nie da się tego zrobić szybko za pomocą tylko jednej ręki i zręcznych palców!!! Konieczność użycia siły drugiej ręki jest obowiązkowa :( Czasem opakowanie zakleszcza się i wtedy to już jest zabawa!!!


Efekt po aplikacji jest bardzo delikatny. Widać ładny połysk i lekki kolorek.
A tak prezentują się usta przed i po...



Teraz możecie same ocenic :)
Podsumowując:

Same masełko jest dość tłuste, kremowe i mocno zbite.
Zapach prawie niewyczuwalny.
Po nałożeniu na usta ładnie je nawilża, ale podkreśla suche skórki. Najlepiej przed wyjściem z domu zróbcie sobie mocny peeling lub użyjcie zwilżonej szczoteczki do zębów. Dzięki temu unikniecie brzydkiego efektu po aplikacji szmineczki.
Kolejna sprawa to trwałość. Niestety zerowa!!!Nie wiem, czy to za sprawą koloru, czy może przez konsystencję???
No i na koniec nawilżenie! Niestety tu też nie jest dobrze :( Przez mniej więcej pół godziny do godziny usta są umiarkowanie nawilżone, ale później znów trzeba zaaplikować masełko. Na początku ten stopień był jeszcze krótszy i zastanawiałam co jest grane??? Mając porównanie do dość drogiej Rouge Coco CHANEL ta szmineczka jest raczej słaba!!!
No dobrze, generalnie nie jest źle i nie możemy oczekiwać rewelacji, choc w cenie ok. 40 zł możemy kupic lepsze masełko/pomadkę/szmineczkę czy nawet błyszczyk.

Jeśli jesteście ciekawe, jaka jest moja opinią na temat drugiej wersji Lip Butter Revlon, czekajcie cierpliwie :)  

16 komentarzy:

  1. Ładny kolorek, ale raczej jej nie kupię skoro podkreśla skórki i jest nietrwała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, to nie jest typowa szmineczka, a raczej coś w połączeniu pomadkki ochronnej z odrobiną koloru ;(

      Usuń
  2. I love Revlon lipstick. I know follow you on GFC

    xoxo
    www.jemenfousss.blogspot.mx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam 2 masełka, creme brulee i sweet tart. Zdecydowanie wolę sweet tart bo nie zawiera drobinek i ma przepiękny kolor, no i przede wszystkim spełnia swoje zadanie w nawilżaniu! Nie wiem jak inne masełka ale podejrzewam, że te bezdrobinkowe właśnie będą jak masło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten efekt nikłego nawilżenia przypomina mi balsamy z L'oreal :/

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor prawie niewidoczny, lubię celie za to, że nie kosztuje 40 zł i jest rewelacyjna :) i nawilża świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze znaleźc stoisko Ceilii gdzieś na bazarku, bo u mnie nigdzie nie ma!!! Bardzo ciekawią mnie szmineczki tej marki :)

      Usuń
  6. Ładny efekt, ale dla mnie nie na 40zł, wolę kupić coś innego za te pieniądze..

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny efekt, lecz nie za 40 zł ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. Skutecznie zniechęciłaś mnie do tego produktu ;) Byłam na nie strasznie napalona, wahałam się jedynie nad kolorem. Dla mnie największą wadą jest to, że podkreśla suche skórki. Szkoda też, że nie pachnie jakoś kusząco no i, że wcale się nie utrzymuje. Cóż kolejny przykład, że marketing działa cuda ;)

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Revlon robi wiele dobrych kosmetyków, ale uważam, że w kwestii tego masełka mógł się bardziej postarac!!! Masz rację, tu działa marketing!!! Może jestem zbyt szczera w mojej opinii, ale wolę napisac prawdę, niż wciskac ściemy :)

      Usuń
  9. Czytając Twoją recenzję jednak wolę wydać 10zł na celię która wygląda trochę lepiej, trawłość ma słabą to fakt, ale kolor jest piękny :)

    Na tego revlonika miałam ochotę dlugo dlugo, teraz mi przeszlo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wczoraj kupilam ten kolorek co ty.
    Ja za lip butter przepadam i nie zamienie ich na nic innego.
    Mi sie tez ciezko otwieraly bo z jednj strony byla naklejka z kodem ale odkleilam ja i nakleilam wyzej i teraz juz jest oki.
    Moze ty Kochana trafilas na ciezko otwierajace sie pudelko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Generalnie jest ok, ale jak wspomnialam bez rewelacji. Może rzeczywiście mi się trafiło takie felerne opakowanie :(

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION