6/27/2012

Woda termalna od AVENE, czyli ulga dla naszej skóry!

Używałam jej bardzo daaaawno temu! Później zamieniłam na wodę termalną z VICHY, a teraz znów do niej wracam :) Nie wyobrażam sobie przetrwania upalnych dni bez takiego właśnie wspomagacza! Idealne nawilżenie dla mojej skóry, wspaniałe odświeżenie i dodatkowa dawka witamin :)


EAU TERMALE AVENE

Naturalnie kojąca woda dla skóry wrażliwej.
Pobierana ze źródła Avene w warunkach sterylnych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym.
Działa kojąco i łagodząco na naszą skórę oraz przeciwdziała wolnym rodnikom.


Woda dostępna pod postacią aerozolu, rozpylanego za pomocą azotu, który jest gazem obojętnym dla środowiska naturalnego, niepalnym i nieszkodliwym dla warstwy ozonu.


Zawiera cenne minerały dla naszej skóry.


Dodatkowo dołączona jest do opakowania bardzo ciekawa ulotka :)

Moja opinia:

Po pierwsze fantastyczny ratunek dla skóry w upalne dni.
Cudownie koi, chłodzi i nawilża.
Łagodzi podrażnienia i zmniejsza zaczerwienienia.
Po drugie nie daje uczucia ściągnięcia, wręcz je eliminuje ( tu stosowałam po myciu twarzy żelem, lub po innych zabiegach ).
Kolejny plus to aplikacja!!! Mamy delikatną mgiełkę, a nie tzw. "plucie" obfitym strumieniem na twarz :)
Możemy stosować ją nie tylko na naszą buzię, ale także po depilacji. Cudownie łagodzi podrażnienia :)
Bardzo dobrze nadaje się do utrwalenia makijażu, ale tu musicie uważać, by nie przesadzić z jej ilością!!!
Dla mnie taki wspomagacz codziennej pielęgnacji lub jako ratunek dla mojej skóry jest idealnym rozwiązaniem.
Polecam w 100% !!!

:)

10 komentarzy:

  1. Jak była promocja w Super Pharm (chyba nadal jest) to kupiłam 2 na zapas. Jak na razie jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uzywałam i mam podobna opinie. tez teraz uzywam z Vichy bo ostatnio była tansza a nie widze jakos miedzy nimi wiekszej roznicy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie ta z Avene ma lepszy spryskiwacz, który daje delikatna mgielke :)

      Usuń
  3. Mam i ubóstwiam.
    Do czwartku jest promocja w super-pharm , przy zakupie za 30 zł woda w cenie ok.9 lub 10 zł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej wody, ale jakiś czas temu używałam wody z Vichy i niespecjalnie się polubiłyśmy, miałam uczucie ściągnięcia. Ta promocja w Super pharm jest kusząca, może to dobry moment aby wypróbować tą wodę z avene?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o niej dużo dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam wodę iwostin i mogę powiedzieć o niej to samo, ale chętnie tej z avene wypróbuję również - może będzie lepsza :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION