8/28/2012

BIOVAX był i będzie moim wiecznym przyjacielem!!!

Chyba nie ma takiej kobiety, która nie wie, co to BIOVAX :) A jeśli jest to dziś ma okazję zapoznać się troszkę z tą marką i jej kultową maską!!! Nie będę przedstawiac Wam wszystkich opcji, ale podzielę się tylko moją opinią :) Zauważyłam również, iż moje włosy ostatnio wracają do dobrej kondycji po upalnym i słonecznym lecie, ale czy to zasługa maseczki BIOVAX???? Zapraszam do lektury....


L'biotica BIOVAX intensywnie regenerująca maseczka z proteinami mlecznymi

Intensywnie regenerująca maseczka BIOVAX opracowana została przez specjalistów w celu zagwarantowania osłabionym włosom jak najlepszej kondycji. Unikalną cechą maseczki jest woskowa konsystencja.
Naturalne składniki oraz brak substancji drażniących umożliwiają dogłębną regenerację i ochronę włosów.

Efekty na włosach:
zdrowe, mocne włosy
zmniejszona łamliwość
zamknięte łuski
nierozdwojone końcówki
jedwabista miękkość
naturalny połysk


BIOVAX  to gwarancja profesjonalnej pielęgnacji. Wysoka jakość i skuteczność działania maseczki jest potwierdzona przez Mistrza Świata Fryzjerstwa Artystycznego.

Skład:


Proteiny Mleczne - posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują osłabioną i zniszczoną strukturę włosa.
Kompozycja olejków ze Słodkich Migdałów oraz Miodu silnie nawilża, zmiękcza i odżywia włosy, nadając im piękny połysk.
100% ekstrakt z Henny ułatwia aktywnym składnikom wnikanie do wnętrza włosa i jego cebulki

Nie zawiera parabenów, SLS, SLES oraz Glikolu Propylenowego


Maseczka zamknięta jest w plastikowym pojemniczku z wygodnym i szczelnym wieczkiem.
Pojemność 250ml.
Produkt przebadany dermatologicznie i nietestowany na zwierzętach.
Konsystencja przypomina budyń :)
Zapach bardzo przyjemny, śmietankowy, ale nie utrzymuje się długo we włosach!!!


Do maseczki dołączone są również 2 prezenty gwarantujące jeszcze większą skuteczność oraz wygodę stosowania:
TERMOCAP - czepek wspomagający regenerację włosów
Biovax A+E serum wzmacniające

Przyznam się, że polowałam na najnowszą maseczkę BIOVAX, ale dziwnym trafem nigdzie nie mogłam jej dostać :( Nawet w mojej osiedlowej aptece. Zdecydowałam się właśnie na tą wersję z proteinami mlecznymi!!! Stosuję ją już od kilku tygodni i uwielbiam efekt, jak daje na moich włosach :)
Staram się przetrzymać ją troszkę dłużej niż zaleca producent ( 5 min, u mnie ok 20 min ). Dodatkowo zawijam włosy w ręcznik i podgrzewam ciepłym powietrzem!!!
Efekt po???
Wygładzone, nawilżone włosy.
Cudownie miękkie i błyszczące.
Nie mam problemów z rozczesywaniem, włosy nie plączą się.
Co prawda, to prawda!!! BIOVAX rzeczywiście działa, daje super rezultaty i warto zainwestowac w niego te 20,00 zł :)
Polecam z gorącym sercem i już zacieram rączki na samą myśl o nowej maseczce z tej serii!!!

XOXO





12 komentarzy:

  1. też polubiłam tą maseczkę - ma obłędny zapach :) a włosy są miękki i nie obciążone

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja właśnie ciągle się zbieram, żeby kupić sobie Biovax, a wiem, że moim włosom bardzo by się przydało coś dobrego :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tą maseczkę, daje niesamowity efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w końcu kupić maseczkę z biowax :)
    Jak skończę moją oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. moim równiez jest :) musze kupić kolejne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo , nie słyszałam wcześniej o niej. Zapytam w aptece przy najbliższej okazji

    OdpowiedzUsuń
  7. musze ja w koncu wyprobowac ale na razie mam stos kosmetykow do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zawsze, jak mam słabe włosy używam ich saszetek do włosów słabych i zawsze ratuje moje biedne włosy :D
    Na tą maskę mam ochotę, ale jak skończę moja wielką odżywkę z Bingo Spa, na pewno będzie moja ;>>

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam te maseczke i jeszcze do wlosow wypadajacych.
    Same maseczki sa rewelacyjne jednak moja systematycznosc w ich uzywaniu pozostawia wiele do zyczenia;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sobie cenię tą maskę za to jak dba o moje włosy. Ostatnio miałam okazję wypróbować nowość keratyna+jedwab. Jestem nią zachwycona. Moje włosy nabrały blasku i są jeszcze bardziej wygładzone.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION