8/13/2012

ORGANIX Smoothing Shea Butter Shampoo - szampon wygładzający

Z marką ORGANIX spotkałam się już przy okazji czerwonej serii z granatem!!! Jeśli czytacie mojego bloga to doskonale wiecie, że sprawdziła się ona u mnie idealnie, a nawet dodałam te produkty do moich ulubieńców. Tym razem postanowiłam spróbować kolejnego rodzaju z masłem Shea. Jesteście ciekawe mojej opinii??? Zapraszam!!!


ORGANIX smoothing shea butter shampoo - szampon wygładzający

Dzięki zawartej w szamponie ultra lekkiej mieszance masła Shea oraz protein jedwabiu odżywia i wygładza włosy od cebulek aż po same końce. Dodatkowo zawarty w formule olej z awokado zapobiega elektryzowaniu się włosów i sprawia, że stają się lśniące i gładkie.

Skład:


Po raz kolejny producent przekonuje nas o zawartości tylko organicznych, aktywnych składników wolnych od siarczanów. Hhmmm ????


Szampon zamknięty w dużej plastikowej butelce o poj. 385 ml.
Dzięki użyciu materiałów nadających się do recyclingu opakowania oraz etykiety produktów marki ORGANIX są przyjazne dla środowiska.
Nie znajdziemy tu jednak certyfikatów świadczących o organicznym pochodzeniu składników :(

Cena: ok. 25,00 zł

Konsystencja kremowa, lekko złotawa o przyjemnym, delikatnym zapachu. W porównaniu do czerwonej serii jest on zdecydowanie łagodniejszy i już nie pieści tak zmysłów :(
Szampon dokładnie myje włosy, nie plącze ich i dobrze się pieni!
Niestety zauważyłam, iż w moim przypadku większość produktów zawierających jedwab sprawia, że włosy podczas mycia stają się szorstkie. Na szczęście po użyciu odżywki owy efekt szybko znika.
Czy i Wy tak macie????
Po wysuszeniu włosy są miękkie, gładkie i miłe w dotyku.
Blask??? Jest, ale delikatny.
Zapach szamponu nie utrzymuje się we włosach.

Podsumowanie:
Niestety ten produkt już nie jest tak dobry, jak jego poprzednik :(
Zapach słaby, efekt po użyciu też.
Bez odżywki się nie obejdzie!
Raczej więcej go nie kupię!!!

XOXO

4 komentarze:

  1. gdybym kupiła szampon za ponad dwadzieścia złoty oczekiwałabym od niego cudów, a nie słabości;)

    OdpowiedzUsuń
  2. a wygląda tak ładnie i profesjonalnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje włosy zaczęły przez ten szampon jeszcze bardziej wypadać... :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION