8/24/2012

OSMO Intensive Deep Repair Mask

Kolejny produkt do włosów marki OSMO. Było już o odżywce intensywnie nawilżającej, a teraz będzie maseczka z tej samej serii! Niestety, wieści nie są dobre mimo zachęcających opisów od producenta :( Zapraszam do lektury...

 
OSMO Intensive Deep Repair Mask - intensywna maska głęboko nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych
 
Specjalna formuła dla zmęczonych, zniszczonych wysoką temperaturą i chemikaliami włosów. Głęboko odżywiająca kuracja dla przywrócenia nawilżenia i elastyczności. Zapewnia bogate źródło witamin przywracające nawilżenie nawet mocno uszkodzonym włosom. Pozostawia włosy zdrowe, jedwabiste i łatwe do ułożenia.
 
Skład:
 
 
Olejek z nasion jojoba - zapewnia bogate źródło witamin, dodaje blasku i wygładza naskórek
Olejek z paczułki - pomaga opanować skręty i splątania, poprawia zdrowie skóry głowy
Wyciąg z jagodlinu wonnego - łagodzi i poprawia zdrowie skóry głowy, kontroluje wydzielanie łoju
Panthenol - nawilża suche i zniszczone włosy, zapobiega rozszczepieniu końcówek i wygładza nabłonek
Proteiny sojowe - nadają włosom nawilżenie i siłę, są naturalnym przeciwutleniaczem
 
Stosowanie:
 
Nałożyć na osuszone ręcznikiem włosy na całej długości, zostawić na 3-5 minut. Mocno uszkodzonym włosom wydłużyć kurację o 7-10 minut przed spłukaniem ciepłą wodą. Ciepło zwiększa intensywnośc kuracji.
 
 
Maseczka zamknięta jest w plastikowym opakowaniu o poj. 100 ml.
Ma konsystencję podobną do gęstego musu oraz białą barwę.
Zapach identyczny, jak cała seria. Przypomina gumę balonową :)
Nie utrzymuje się długo we włosach.
Efekt?
No cóż, włosy są wygładzone, bardzo mocno nawilżone i błyszczące!
Ale jest też duży minus - niestety maska obciąża włosy!!!
Przy moich długich, ciężki i grubych włosach miałam wrażenie dodatkowego kilograma na głowie :(
Intensywne nawilżenie sprawiło, że następnego dnia znów musiałam umyć włosy, a składnik likwidujący produkcję łoju zawiódł po całości!!!
Jedyne co mnie cieszy to mała pojemność tego produktu przy mizernym efekcie. Szybki koniec maseczki równa się odpoczynek dla moich włosów.
Cena : 19,00 zł
Dostępność : hurtownie kosmetyczne oraz drogerie Sephora.
 
Nie mogę polecić Wam tej maseczki :( 
U mnie się nie sprawdziła!!! 
 

2 komentarze:

  1. ciekawe czy na moich włosach by się sprawdziła, napewno przy nastepnej okazji zaopatrze się w nią

    OdpowiedzUsuń
  2. Hm. ja wczoraj kupiłam jakąś maskę chyba ze sleek line, jestem ciekawa czy moja się sprawdzi:)

    Ps. U mnie czeka rozdanie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION