9/17/2012

CATRICE Allround Concealer - paletka korektorów w natarciu

Sama nie wiem, jak to się stało, że właśnie ta paletka wpadła mi w ręce. Pomyślałam - śmieszna cena za zestaw 5 korektorów, czemu nie!!! I tak właśnie przetestowałam każdy z nich. Czy jestem zadowolona? Pół na pół!!! Ale zacznijmy od początku...

 
CATRICE Allround Concealer - zestaw pięciu kolorów korektora likwidujące wszelkie niedoskonałości skóry.
Cena ok: 13,00 zł
 
 
Zielony - do zneutralizowania zaczerwienienia skóry
Różowy - do zredukowania cieni pod oczami
3 odcienie beżu - do skorygowania niedoskonałości
 
Każdy z nich ma kremową konsystencję, która roztapia się pod ciepłem naszych palców.
 
 
Zielony korektor raczej kiepsko się sprawdził :( Słabo krył zaczerwienienia, więc po kilku użyciach poszedł w odstawkę!
Różowy korektor też w moim przypadku się nie sprawdził ( podobnie, jak z zielenią ), a nawet odniosłam wrażenie, iż jeszcze bardziej podkreśla cienie pod oczami!
 
 
W okresie letnim najbardziej podpasował mi najciemniejszy beż, a od kilku tygodni stosuję ten środkowy. Krycie nie jest bardzo widoczne, ale produkt maskuje to, co ma zamaskować. Sam korektor utrzymuje się do kilku godzin ( oczywiście przypudrowany ).
Jeśli mówimy o najjaśniejszym beżu, używałam go w okolicy wewnętrznego kącika oka, gdzie ładnie rozjaśniał i ukrywał cienie.
Co jeszcze podoba mi się w tej paletce to wygodne opakowanie ( fajna sprawa w podróży ) oraz możliwość mieszania korektorów.
Są też minusy!!!
Wkładów nie można dokupić osobno i niestety, gdy wykończymy któryś z korektorów musimy nabyć całą paletkę :(
 
Nie jestem pewna, czy go Wam polecać czy nie! U jednych może sprawdzić się tylko jeden odcień, a u innych kilka. Decyzję pozostawiam Wam!!
 
XOXO
 

4 komentarze:

  1. Chyba jednak wolę kupić osobno. Szkoda by było wyrzucać paletkę z korektorami jak zużyty jest tylko 1 .
    Chyba że dałabym na wymianę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Zastanawiałam się nad nią, ale chyba jednak wolę zainwestować np. w kryolan :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatnio zaopatrzyłam się w zielony korektor w pędzelku, niedrogi bo za ok 8 zł - firmy Lovely, i jest całkiem fajny;)
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam niespodziankę dla Ciebie. Wyróżniłam Twojego bloga w projekcie 'so sweet'. Zapraszam do zabawy.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION