9/18/2012

DIY, czyli granatowy kołnierzyk w moim wykonaniu

Kołnierzyki nadal modne!!! Jakiś czas temu zapragnęłam miec w swojej kolekcji granatowy kołnierzyk, ale nigdzie nie mogłam znaleźć takiego, który będzie odpowiadał mi w 100%. Dlatego też postanowiłam zrobić go sama, a dziś podzielę się z Wami moim DIY :) Zapraszam!!!


Potrzebne będą:

kawałek granatowego filcu
granatowa wstążka
oraz różne koraliki ( oczywiście możecie wykorzystać różne kamyki, koraliki i inne ozdoby )


a także nożyczki, szpilki oraz klej. Jak używałam takiego w pistolecie, ale równie dobrze możecie przyszyć Wasze ozdoby. Zajmie to troszkę więcej czasu, ale będzie równie efektowne :)
Teraz zabieramy się do roboty!!!


Kartkę papieru składamy na pół i rysujemy formę kołnierzyka. Kształt dowolny i liczy się tylko Wasza wyobraźnia :) Następnie wycinamy naszą formę...


.... przyczepiamy ją szpilkami to złożonego na pół kawałka filcu i dokładnie wycinamy!


Gdy już otrzymamy nasz filcowy kołnierzyk musimy go teraz ozdobić.


Rozgrzewamy klej, a następnie przyklejamy koraliki i inne ozdoby. Robimy tak aż do momentu, gdy będziecie zadowolone z efektu :)


Kolejnym krokiem jest przymocowanie tasiemki/ wstążki do naszego kołnierzyka.


Proponuję dokładne przyszycie wstążki, bo musi ona utrzymać ciężar całego kołnierzyka.
A gdy już wykonamy ten ostatni krok....


... możemy cieszyć się z naszej pracy i z dumą nosic taki właśnie kołnierzyk :)
I jak Wam się podoba efekt końcowy?
Co myślicie o takim kołnierzyku???

XOXO

21 komentarzy:

  1. Fajny pomysł, może sama spróbuję. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziewczyny, bardzo dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, po prostu świetny! Gratuluję pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow co za talent! genialnie wyszło, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie Ci to wyszło. Ostatnio widziałam w h&mie kołnierzyk za 69,90zł... Twój wyszedł ładniejszy i tańszy :)
    Świetny pomysł :)

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt mojego kołnierzyka to ok. 20 zł :) Zdecydowanie polecam zrobienie takiego małego dzieła! Liczy się tylko kreatywnośc :)

      Usuń
  6. Świetna robota ;) Kołnierzy prezentuje się rewelacyjnie ;) Super blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Subskrybuję, jeśli chcesz to także zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do częstych wizyt :)

      Usuń
  7. piękny, zdolniacha z Ciebie :) gratuluje

    OdpowiedzUsuń
  8. genialny! :)
    aż chyba sama spróbuje coś stworzyć :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja. Biorę się do roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja dodam ćwieki i będzie idealooos a na dobry design zapraszam tu http://ministerstwodesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION