9/26/2012

DIY: militarny kołnierzyk w rockowym stylu

Styl militarny bardzo modny w tym sezonie!! I choc nie wszystkim on pasuje i tym samym się podoba, można przecież zainwestowac w jakiś detal :) Co powiecie na kołnierzyk??? Ostatnio pokazałam Wam, jak zrobiłam taki granatowy z kilkoma świecidełkami. Tym razem połączyłam militarną zieleń z cwiekami. Jesteście ciekawe, jak wyszło???


Potrzebne akcesoria to:
kawałek filcu
wstążka
cwieki
nożyczki
szpilki
kartka papieru
nitka i igła
flamaster


Na początek musicie zrobić formę Waszego kołnierzyka, którą ...


... później wycinamy.


Kolejny krok to oczywiście wycięcie kołnierzyka w filcu :)


Tak wygląda nasza forma!


A teraz zabieramy się za ozdabianie. Liczy się tylko Wasza inwencja twórcza :)


Tak wygląda już prawie gotowy kołnierzyk. Zostało tylko...


... przyszycie wstążki :)


Efekt końcowy jest właśnie taki. Lekki kołnierzyk będzie pasował nawet do zwykłych koszulek!
Coś mi się wydaje, że będę go często nosic :)
Przypadł Wam do gustu? A może wolicie poprzednią wersję ?

XOXO

12 komentarzy:

  1. kurcze, uwielbiam Twoje pomysły :) czym zajmujesz się na co dzień ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha chyba wszystkim ;)

      Usuń
    2. :) to już wszystko jasne :), bo gdybyś pracowała za biurkiem - to zdecydowanie Twój talent by się marnował. Podziwiam Cię, bo ja niestety takich zdolności nie mam :( Jedynie co mi wyszło, a ściągnęłam troszeczkę od Ciebie :) to cieniowany sweterek. Miałam sweterek w dziwnym kolorze więc go pozwiązywałam w różnych miejscach na supły, wrzuciłam do wybielacza i wyprałam, wyszedł czaderski. Zainspirowałaś mnie wybielaczowymi spodenkami :)

      Usuń
  2. też mam ochotę się trochę pobawić z ćwiekami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna się za to zabieram! :) wyszedł świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda cudownie! Chyba i ja powinnam coś zrobić :))

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny, ja kiedyś zrobiłam sobie w podobny sposób kołnierzyk, tyle że ze skóry, bez ozdób, a wiązanie wstążki zrobiłam z przodu :) w sumie o nim zapomniałam, a dzięki Tobie znowu go wyjmę i będę nosić i może skuszę się na jakiś nowy. pozdrawiam, Joanna

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION