9/07/2012

ESSIE Master Plan i szarośc na paznokciach!

Małymi kroczkami przechodzimy w nowy sezon, a to oznacza kolejne trendy! Tak, jak w modzie również w makijażu i na paznokciach zagościły kolory. A ja tym razem o szarości, ale nie byle jakiej :) Takiej od ESSIE!!! Zakochałam się w tym delikatnym odcieniu i już wiem, że będzie to ulubieniec nadchodzących miesięcy...

 
ESSIE Master Plan nr 78
 
 
W zależności od światła daje właśnie taką piękną, błyszczącą szarość :)
 
 
Wystarczyły tylko dwie warstwy, by otrzymać taki efekt.
 
 
Szczerze??? Lubię lakiery ESSIE za duży pędzelek, ich konsystencję, szybkie schnięcie, brak smug i ładny kolor :)
 
 
 
W nowym sezonie królować będą między innymi szarości, beże, brązy oraz kolory nude. Wszystkie te, które bardzo lubię! Zaczęłam robic już małe zapasy, więc w najbliższym czasie poznacie nowe lakiery w mojej kolekcji :)
A Wam, podoba się ten kolor? Stawiacie na takie neutralne czy "żywsze" kolory???
 
XOXO

5 komentarzy:

  1. Mam identyczny odcień od Essence. Bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny kolorek - idealny na jesień ;) Choć ja tak jesieni i zimy nie cierpię, że chyba na przekór będę malować paznokcie na neonowe kolory ;P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION