9/14/2012

ESSIE wicked, czyli będzie bardzo ciemno!!!

Na ciemne kolory lakierów do paznokci stawiam najczęściej w okresie jesienno - zimowym! Ochoty na ten odcień nabrałam już teraz :) Wystarczyły tylko dwie warstwy by zupełnie zmienic mój nastrój. Efekt zadowolił mnie w 100%

 
Dziś przedstawiam Wam ESSIE w kolorze nr 49 WICKED
 
 
Pierwsza warstwa - bardzo ciemne czerwone wino
Druga warstwa - prawie czarna z bordowym połyskiem
 
 
Dla odważnych i lubiących ciemne brązy, czernie i bordo!!
 
 
Co myślicie o takim kolorze na nowy nadchodzący sezon??
 
XOXO

10 komentarzy:

  1. Ja właśnie szukam takiego koloru!! :) boski!

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor super , na jesień będzie hitem !
    pewnie już pytałam - masz żel na paznokciach ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem jak najbardziej na tak :)
    Uwielbiam jesienią ciemne, stonowane barwy :)
    Ten kolor jest bardzo interesujący

    Buziaki, Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki kolor na jesień to must have.
    Mam go w swoim zbiorze, co prawda jeszcze w wersji z cienkim pędzelkiem. Ale i tak bardzo go lubię.
    Na obecnej promocji w SF zaopatrzyłam się w kilka innych jesienno-zimowych kolorów, polecam Bahama Mama, In Stitchen i Merino Cool.
    A mam jeszcze parcie na jakąś czerwień-może coś doradzicie?!

    OdpowiedzUsuń
  5. idzie kochana jesień :) taki kolorek zdecydowanie dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, bardzo ładny nietypowy kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny kolor, uwielbiam takie ciemne lakiery - a ten odcień koniecznie muszę kupić.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION