10/25/2012

CECE MED Profesjonalny lotion przeciw wypadaniu włosów

Stosuję już od jakiego czasu, po każdym myciu włosów! Jestem już pod koniec drugiej buteleczki, a efektów jak nie było tak nadal nie ma :( Dziś słów kilka o niestety bublu kosmetycznym, który nie przypadł mi do gustu i raczej więcej go nie kupię. No, ale przejdźmy do recenzji...

 
CECE MED profesjonalny lotion przeciw wypadaniu włosów
 
Przywraca zniszczonym włosom witalność i blask oraz stymuluje porost nowych.
Włosy są odżywione i pełne energii.
W skład serii wchodzą szampon i lotion.
 
Skład:
 
 
Zawiera proteiny białego łubinu, które stymulują wzrost włosa, zwiększają ich gęstość i zapobiegają wypadaniu. Znajdziemy tu również kompleks witamin A, z grupy B i H oraz keratynę i panthenol.
 
 
Lotion zamknięty jest w plastikowej buteleczce o poj. 75 ml z wygodnym aplikatorem.
Ma dość specyficzny intensywny zapach, ale na szczęście nie pozostaje on we włosach.
 
Używamy go wcierając jego niewielką ilość w umytą skórę głowy. Nie spłukujemy!
 
Niestety zauważyłam, że lekko obciąża włosy i już na drugi dzień trzeba je umyć :(
Nie podrażnia skóry, ale też nie robi kompletnie nic.
I mimo iż wiem, że u przeciętnego człowieka wypada ok. 80- 100 włosów dziennie ( w moim przypadku jest ich więcej ) to i tak nie zauważyłam zmniejszenia ilości włosów na szczotce.
Rozumiem, że przy pierwszym opakowaniu efekt może byc mizerny, ale przy drugim również???
Włosy nie są ani bardziej błyszczące, ani bardziej gęste!
Nie kupię więcej tego produktu, bo efekt wcale mnie nie zadowala :(
Byc może w Waszym przypadku się sprawdzi, ale ja go polecać nie będę!!!
 
Zapraszam Was również na moje małe rozdanie:
 
XOXO
 

6 komentarzy:

  1. Mnie przeciw wypadaniu bardzo pomógł szampon Dermena. Zawsze jak mam problem z nadmiernym wypadaniem włosów, a był czas, że leciały mi całymi garściami, wracam do tego szamponu. Trzeba go trochę poużywać, pierwsze efekty widać po 2-3 tygodniach, ale na prawdę warto, bo pomaga. Nie jest najtańszy, nie ma zbyt przyjemnego zapachu i plącze włosy, jednak faktycznie radzi sobie z ich wypadaniem, poza tym zaczyna się pojawiać mnóstwo baby hair. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja miałam szampon do włosów przetłuszczających się i jakoś się nie sprawdził... narazie nie planuję żadnego zakupu z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  3. też mam problem z wypadaniem.. wiele produktów testowałam i jak narazie nic mi nie pomaga :(

    OdpowiedzUsuń
  4. jak na razie kurację wzmacniającą z rzepą z joanny, trudno mi powiedzieć o efektach, ale włosy są znacznie wzmocnione a co do wypadania problem zostaje..

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uzywam odzywki z tej serii .Na pocztaku wyszlo mi jeszcze wiecej wlosow ale teraz jakby mniej jest a nie skonczyłam jeszcze calej butelki.Zakupiłam lotion dla meza zobaczymy co z tego wyjdzie.Po odzywce wlosy sa lsniace sypkiepiekne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION