11/20/2012

BEBEAUTY Creme kremowy żel pod prysznic z olejkiem migdałowym

Mam już za sobą pierwsze testy kremowego żelu z Biedronki!!! Nie jestem pod wrażeniem, ale też nie jestem niemile zaskoczona. Dla mnie taki produkt pod prysznic powinien dobrze się pienic, pięknie pachnieć, byc wydajny i oczywiście nie przesuszać mi skóry. Czy ten żel taki właśnie jest??? Dziś poznacie moją opinię :) Zapraszam...


BEBEAUTY Creme kremowy żel pod prysznic - odżywczy z olejkiem migdałowym

Według producenta:
Doskonale myje i pielęgnuje skórę. Zawiera olej ze słodkich migdałów, który znany jest ze swoich właściwości nawilżających, odżywczych i zmiękczających skórę. Delikatny, zmysłowy zapach oraz lekka kremowa konsystencja żelu sprawi, że Twoja kąpiel może stac się wyjątkową i niezapomnianą chwilą.

Skład:


Produkt przebadany dermatologicznie.
Zawiera pH przyjazne dla skóry.


Żel zamknięty w dużej plastikowej butelce o poj. 400 ml.
Cena ok. 5,00 zł
Konsystencja kremowa, może troszkę wodnista.
Kolor biały, zapach bardzo delikatny, ale przyjemny.
Nie utrzymuje się na skórze.
Produkt dobrze się pieni, nie podrażnia skóry, a co najważniejsze nie wysusza jej.
Jeśli o mnie chodzi, to i tak nie obejdzie się bez dodatkowego nawilżenia w postaci masła czy kremu, ale jeśli Wy takiego nie potrzebujecie, ten żel w zupełności Wam wystarczy.
Oczywiście dobrze myje i nadaje się nie tylko pod prysznic, ale także do kąpieli.
Bardzo fajny kosmetyk w rewelacyjnie niskiej cenie.
No, może z wydajnością jest troszkę gorzej, bo tak, jak wspomniałam konsystencja jest troszkę wodnista, ale co do reszty jest ok!!!
Mogę spokojnie polecić ten kremowy żel z Biedronki :)

XOXO

5 komentarzy:

  1. jeszcze nigdy nie używałam żeli z biedronki a mają całkiem dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też troszkę o nich czytałam, no i sama postanowiłam wypróbowac! Jak na tą chwilę jest ok :)

      Usuń
  2. Ja także mam bardzo dobre zdanie o tych kremowych żelach pod prysznic. Oczywiście znam lepsze ale od czasu do czasu można nacieszyć się tym z Biedronki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Ja też znam lepsze, ale również i te są niczego sobie!

      Usuń
  3. Może kiedyś się skuszę :) W końcu żel to tylko żel- jako takiej krzywdy nie wyrządzi, więc można zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION