11/19/2012

Essie i Essence - połączenie i odświeżenie

Co robię, gdy po kilku dniach mój lakier na paznokciach nie wygląda już zachęcająco??? Sięgam po najprostsze rozwiązanie! Łączę dwa lakiery, robię delikatne wzorki i efekt murowany :) Możecie powiedzieć: dlaczego nie zmywam lakieru i nie maluję na nowo paznokci??? A ja Wam na to: w życiu trzeba byc kreatywnym i pozwalać sobie na odrobinę szaleństwa!!! Ostatnim lakierem, który już miałyście okazję poznac był pastelowy Essie. Dodałam do niego srebrny brokat w lakierze marki Essence i takie połączenie zagościło na moich paznokciach....

 
Lakier brokatowy Essence jest bezbarwny i zawiera dość duże srebrne drobinki.
Na końcówki naniosłam go patyczkiem. A na koniec pociągnęłam jeszcze całe paznokcie bezbarwnym lakierem. Delikatne połączenie, ale też efektowne :)
 
 
 
 
Czy Wy też odświeżacie Wasze lakiery? Robicie jakieś ciekawe wzorki lub zdobienia?
A może wolicie kolejne zmycie i pomalowanie od nowa???
 
XOXO

16 komentarzy:

  1. swietny sposob;) ja tez tak robie:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie, to wygląda. Ja raczej nie mam okazji odświeżać lakierów, bo bardzo szybko mi się odpryskują ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wygląda, niby taki prosty patent, a jaki efekt :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Delikatnie, estetycznie, elegancko - pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne połączenie i świetny efekt :) Wykorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna opcja na ścierające się końcówki ! :)
    Efekt jest powalający

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurcze, super połączenie! Ostatnio lubuję się w brokatach, strasznie spodobał mi się ten z Essence, ale chyba go u siebie nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier ma jeszcze stare opakowanie, ale nadal jest dostępny :)

      Usuń
  8. jeżeli mam już 'nieświeże paznokcie' a zwyczajnie nie mam czasu z nimi się bawić od początku maluję jeszcze jedną warstwę lakieru, który aktualnie mam na sobie :) Twój sposób też jest świetny :))

    Buziaki,Magda

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie! Też tak muszę zrobić:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION