11/26/2012

Kremik z Biedronki, czyli BEBEAUTY nawilżający krem do rąk z olejkiem macadamia

Pamiętacie, jak pisałam Wam o moich zakupach w Biedronce? A pamiętacie, co wtedy kupiłam??? Oczywiście mowa o nawilżającym kremie do rąk, który stosuję dzień w dzień, a nawet kilka razy dziennie i .... Jesteście ciekawe co o nim sądzę?? Zapraszam na dzisiejszy post :)


BEBEAUTY nawilżający krem do rąk z olejem macadamia

Krem zapewnia długotrwałe nawilżenie i poprawia elastycznośc naskórka. Olej macadamia chroni, zmiękcza i wygładza suche dłonie. Formuła zapewnia komfortową pielęgnację, błyskawicznie się wchłania bez pozostawienia uczucia lepkości dłoni. Codzienne stosowanie wygładza i odżywia skórę rąk.

Skład:


Produkt przebadany dermatologicznie.


Kremik zamknięty w miękkiej tubeczce o poj. 125 ml.
Cena ok. 5,00 zł
Konsystencja jest dość rzadka, przypomina troszkę gęste mleczko.
Zapach delikatny, podobny do typowego kremowego aromatu.
Nie utrzymuje się długo na dłoniach, co dla mnie jest na plus.
Produkt wchłania się stopniowo i trzeba go dobrze wmasować w dłonie, ale już niewielka jego ilość wystarczy by dobrze nawilżyć dłonie.
Jest wydajny!!!
Nie podrażnia, nie przesusza, nie daje uczucia lepkości.
Dłonie pozostają satynowo gładkie, nawilżone i miękkie.
Bardzo, bardzo fajny krem w niskiej cenie, wart poświęcenia mu uwagi :)
Jestem mile zaskoczona, a to już drugi kosmetyk z Biedronki, który zrobił na mnie dobre wrażenie!!!
Mogę go spokojnie polecić!!!
Dodam jeszcze, że moja siostra też go wypróbowała i była równie zadowolona co ja :)

Życzę Wam udanego tygodnia i miłego poniedziałku!!!
XOXO

6 komentarzy:

  1. nie widziałam do w Biedronce jak ostatnio byłam, bo na pewno bym wzięła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabiorę go ze sobą przy najbliższej wizycie ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. nie widziałam go u siebię, a skzoda :c

    http://ilovenutell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. oo..jak Ty jesteś zadowolona to ja też będę, chyba kupię
    a miałaś może ten czerwony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwonego jeszcze nie próbowałam, ale z cała pewnością kupię ;)

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION