11/13/2012

Pastelowe paznokcie i Essie vanity fairest!

We wczorajszym poście o zakupach miałyście okazję zobaczyć mój nowy lakier ESSIE :) Dziś zaprezentuję go w pełnej okazałości na moich paznokciach. Tak się składa, że musiałam je skrócić ze względu na szkołę i zajęcia praktyczne. Nie zmienia to faktu, że nadal lubię, jak są troszkę dłuższe :) No dobrze, ale przejdźmy do lakieru...

 
Mowa oczywiście o ESSIE Vanity Fairest
 
 
Kolor to delikatny pastelowy róż z beżem, w którym znajdziemy drobniutki błyszczący pyłek.
Prawie, go nie widać, ale nadaje piękny blask :)
 
 
Aby otrzymać taki dość kryjący efekt musiałam nałożyć dwie warstwy.
Na szczęście lakier nie robi smug, szybko zasycha i długo się utrzymuje na paznokciach.
Dodam również, że te kolor jest idealny do wykonania delikatnego french'a :)
 
 
Co sądzicie o takim pastelowym połączeniu zimą?
A może stawiacie na ciemne kolory ?
 
XOXO

10 komentarzy:

  1. dla mnie bomba :) wygląda ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię takie odcienie jak i ciemne kolory :)) Twój wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny, subtelny, delikatny, taki nie winny:)super

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo delikatny, śliczny.. niestety nie moja półka cenowa:p

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę go mieć jest śliczny. Jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne paznokcie i świetny blog ;)
    również zaczynam swoją przygodę z blogowaniem,
    http://sunmarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie można zakupić ten lakier?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION