12/12/2012

GARNIER Siła 5 roślin w szamponie i odżywce do włosów

Jakiś czas temu do szamponów i odżywek Garnier Ultra Doux dołączyła nowa seria Siła 5 roślin. Produkty kuszą hasłami marketingowymi, brakiem parabenów oraz ciekawym składem. Przechadzając się między regałami w Tesco, trafiłam na właśnie te kosmetyki. No i wrzuciłam do koszyka. Dziś podzielę się z Wami moją opinią. Jesteście ciekawe, czy ta seria pobije wcześniejsze i dobrze nam już znane szampony i odżywki Garnier??? Zapraszam...

 
Jestem fanką serii z awokado!!! Do tej pory nie zawiodłam się na szamponach i odżywkach Garnier, choc po Isanie jestem troszkę przeczulona.
 
 
GARNIER Ultra Doux Siła 5 roślin - szampon do włosów normalnych, osłabionych i zmęczonych
 
Według producenta:
Nowy szampon z tej serii to źródło energii i przyjemności. Czerpie on prosto z serca natury, łącząc w sobie wyciągi z 5 roślin wybranych ze względu na uzupełniające się właściwości.
Zielona herbata - źródło witalności
Cytryna - nadaje blask
Eukaliptus - odświeża
Pokrzywa - ogranicza wydzielanie sebum, źródło lekkości
Werbena - zmiękcza i łagodzi
 
Dzięki żelowej formule bez silikonów szampon codziennie pielęgnuje włosy bez obciążania. Jego piękny zapach o ziołowych, świeżych nutach poprawia samopoczucie.
 
Skład:
 
 
Moja opinia:
 
Szampon zamknięty jest w standardowej plastikowej butelce ( ja mam o poj. 400 ml ).
Konsystencja żelowa, przezroczysta, bezbarwna.
Zapach świeży, lekko ziołowy, nie pozostaje we włosach.
Nie jest to produkt naturalny, więc dobrze się pieni.
Szampon fajnie oczyszcza włosy i nadaje się do ich pierwszego mycia ( jeśli stosujecie metodę podwójnego oczyszczania lub dwóch szamponów ).
Nie obciąża!!!
Po jego aplikacji włosy nie są szorstkie, ale ...
No właśnie! Moim zdaniem nie nadaje się do samodzielnego użycia bez odżywki. Mam długie włosy i nie mogłam ich później rozczesać :(
Cena: ok. 8,00 zł
 
 
GARNIER Ultra Doux Siła 5 roślin - odżywka do włosów normalnych, osłabionych i zmęczonych
 
Według producenta:
Odżywka działa podobnie, jak szampon. Zawarta w niej kompozycja 5 roślin ma ułatwić rozczesanie, wygładzic i sprawic, że nasze włosy będą piękne.
 
Skład:
 
 
Moja opinia:
 
Odżywka zamknięta w miękkiej plastikowej butelce ( poj. 200 ml )
Konsystencja kremowa, biała.
Zapach świeży, bardziej intensywny od szamponu, ziołowy.
Pozostaje we włosach i utrzymuje się na nich przez kilka godzin.
Nie spływa podczas aplikacji.
Sprawia, że włosy ładnie się rozczesują, ale też nie obciąża ich.
Cena: ok. 8,00 zł
 
Podsumowanie:
 
Szampon w połączeniu z odżywką tworzą bardzo fajne zestawienie.
Włosy po ich użyciu są dobrze oczyszczone, pachną świeżo i przyjemnie.
Delikatnie błyszczą, są wygładzone i miękkie.
Oba produkty nie podrażniły mojej skóry, choc ze względu na zawartość SLS'ów czy związków zapachowych nie wiem, jak sprawdzą się przy skórze wrażliwej!!!
Zauważyłam również, iż moje włosy pozostają dłużej świeże i nie puszą się :)
Efekt końcowy jest dla mnie zadowalający!!!
Niestety nie polecę Wam szamponu jako oddzielnego produktu.
W moim przypadku nie sprawdził się tak, jak tego oczekiwałam :(
Jeśli macie ochotę spróbować tej serii to lepiej zakupić całe zestawienie.
Jest to oczywiście tylko i wyłącznie moja opinia przy długich, farbowanych i ciężkich w ogarnięciu włosów :)
 
Jeśli wypróbowałyście już to zestawienie, dajcie znac, jak się u Was sprawuje?
 
XOXO

10 komentarzy:

  1. Ja używam z tej serii szamponu z oliwą z oliwek i cytryną, ale niestety w Polsce nie jest dostępny :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, może za jakiś czas i do nas dojdzie!!! ;)

      Usuń
  2. Bardzo lubię szampony z tej firmy :) nie miałam jeszcze okazji stosować tego ale chętnie sprawdzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo je lubię, a seria z awokado jest moją ulubioną :)

      Usuń
  3. Ja mam włosy niefarbowane, półdługie i chyba się skuszę :) Już 2 razy wąchałam szampon w sklepie i zapach był cudowny :) Wykończę, co mam i na pewno zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, zapach jest bardzo ciekawy :)

      Usuń
  4. mam ten szampon i jestem z nieo całkiem zadowolona, fajnie oczyszcza, ale włosy są faktycznie szorstkie i trudne do rozczesania ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez odżywki nie da rady! Tu się zgodzę!

      Usuń
  5. miałam inne zapachy z tej serii i nie jest źle, ale są lepsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że są lepsze! Lubię zmieniac szampony, ale przy tym zaintrygował mnie zapach i skład ;)

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION