12/20/2012

Krem do rąk z minerałami z Morza Martwego AHAVA w świątecznej oprawie!

Kilka dni temu dostałam cudowny prezent od "moich dziewczyn". Przyznam się, że byłam totalnie zaskoczona :) Tym bardziej, iż podarunek zawierał dokładnie to, co lubię najbardziej!!!! Dużą porcję czekolady, witaminki oraz świąteczny zestaw kosmetyczny. Dziewczyny zrobiły mi wspaniałą niespodziankę!!! Prawda, że są kochane???? hihih No dobrze, ale przejdźmy do tematu. Dziś podzielę się z Wami moją opinią o kremie do rąk, który namiętnie stosuję :) A mowa oczywiście o...

 
o moim tegorocznym odkryciu, czyli o produkcie marki AHAVA!!!
Zestaw zawiera 40 ml krem do rąk oraz 20 ml intensywnie nawilżający krem do stóp.
 
 
AHAVA krem do rąk z minerałami z Morza Martwego
 
Ten niezwykły krem, doskonale nawilżając i odżywiając skórę, przynosi ulgę przesuszonym dłoniom. Preparat wzbogacono wyciągiem z hammamelisu o właściwościach nawilżających oraz kompleksem Osmoter ( zestawieniu minerałów z Morza Martwego ) obecnemu tylko w kosmetykach AHAVA.
Krem delikatnie, ale też skutecznie wygładza szorstką skórę.
 
 
Moja wersja to 40 ml, ale produkt dostępny jest też o pojemności 100 ml w cenie 59,00 zł.
Krem przetestowano alergologicznie i polecany jest także do skóry wrażliwej.
Nie testowany na zwierzętach.
Nie zawiera parabenów!!!
 
Skład:
 
 
Zalecany do wielokrotnego użytku w ciągu dnia i według potrzeb.
 
 
Konsystencja kremowa o białej barwie.
Bardzo dobrze rozprowadza się na dłoniach i nie pozostawia tłustego filmu.
Szybko się wchłania i wspaniale nawilża.
Zapach kremiku jest wyjątkowy. Mieszanka zielonej śliwki oraz drzewa sandałowego.
Typowy dla całej serii WATER :)
Utrzymuje się długo na dłoniach, nie podrażnia a koi zmysły!!!
Długie nawilżenie oraz przyjemne wygładzenie czuc już po jednej aplikacji.
Wspaniały produkt i zdecydowanie mój ulubieniec wśród kremów do rąk.
Warto zainwestowac w jego duże opakowanie, po które z całą pewnością sięgnę :)
 
Podsumowując dodam jeszcze raz, że kosmetyki marki AHAVA są moim odkryciem roku. Jak do tej pory nie zawiodłam się na nich i jestem pod wielkim wrażeniem działania tych produktów.
I choc ich cena jest dość wysoka, to i tak warto wydac na nie każdy grosz!!!
Wspaniałe, pięknie pachnące kosmetyki!!
Polecam :)

8 komentarzy:

  1. Drogi jak na krem do rąk .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem za 100 ml nie jest, aż tak drogi. Marka L'occitane za 30 ml - 29,00 zł, THB podobnie, a to jest bardzo dobry krem :)Wiadomo, każdy ma inne wymagania :)

      Usuń
    2. widziałam droższe :) a ten ma bardzo dobry skład. Ogromnie zaciekawiłaś mnie ta marką :D

      Usuń
  2. mmmm uwielbiam takie kremy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go na swoijej wishliscie i napewno juz niedługo po niego sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam :) Teraz w Super-Pharm jest w zestawie świątecznym za 32,00 zl!!

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION