3/13/2013

Kosmetyczne zakupy w Biedronce !

Pojechałam do Biedronki po kapsułki z kawą, a jak zwykle wyszłam z kosmetykami!!! Pierwsza myśl, jaka wpadła mi do głowy to sprawdzić czy jest płyn micelarny, a później pomyślałam o soli do kąpieli itd. Niestety wybór był troszkę okrojony i nie dałam rady kupic wszystkiego, ale kobieta i tak potrafi hahah Chcecie zobaczyć, co kupiłam tym razem???

 
Może nie jest to torba wypchana po same brzegi, ale zawsze sprawdzone produkty!
 
 
Już od jakiegoś czasu nie mogę trafic na sól oliwkową, która bardzo podpasowała mi zapachem i działaniem. Wybrałam energizujący bursztyn i świeżą trawę cytrynową z bambusem. Ciekawi mnie, czy tym razem znajdę wśród nich ideał, czy nadal będę szukac oliwki.
Nie wiecie, czy Biedronka wprowadziła już na stałe te linie zapachowe???
 
 
Płyn micelarny sprawdził się u mnie prawie pod każdym względem, dlatego też postanowiłam zakupić kolejną butelkę. Następny produkt to kremowy żel pod prysznic, który ładnie pachnie, a takich produktów nigdy dość :) No i wkładki, ale o nich raczej nie będę pisać!!!
 
Tyle jeśli chodzi o zakupy. Miałam nadzieję, że znajdę micelarny żel do twarzy, ale go nie było :(
Nie znalazłam również żadnego balsamu do ciała i kremu do rąk. Normalnie braki w tej mojej Biedronce!!!
Czy Wy też kupujecie "biedronkowe" kosmetyki?
A może polecicie mi inne sprawdzone produkty???
 
XOXO

42 komentarze:

  1. czy tylko ja jeszcze nie mam tego płynu micelarnego z Deli,nie no trzeba to zmienić :P.

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię sole do kąpieli z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety ten płyn micelarny sie nie sprawdził, podrażnił mi oczy. Natomiast krem do rąk z Bidronki taki czerwony "s.o.s regenerujący krem do rak" jest fantastyczny o wiele lepszy niż wszystkie nivea czy dove razem wzięte :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego kremu nie miałam i jak tylko pojawi się w mojej Biedronce na 100% go przetestuję :)

      Usuń
  4. nie mogę trafić na ten płyn micelarny... a na sól na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam z tym problem, niestety!!!

      Usuń
  5. ja zawsze jadę do Biedronki po spożywcze produkty, staram się o wszystkim pamiętać i kosmetyczne produkty zawsze wylatują mi z głowy:D tego micelka muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiłam ostatnio płyn micelarny i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Nie chcę chwalić dnia przed zachodem ale zapowiada się mega przyjemnie. Z ulgą odstawiłam na jego rzecz Bourjois :) I gdyby nie blogowe wpisy takie jak Twój, pewnie bym po niego nie sięgnęła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że jestem pomocna :) Mam nadzieję, że będziesz z niego zadowolona!

      Usuń
  7. Ja regularnie używam tamponów z Biedronki :P Płyn micelarny też mam i uważam, że jest ok. Z kolei żel micelarny zupełnie się u mnie nie sprawdził. Reszty kosmetyków nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie jestem ciekawa tego żelu, bo słyszałam o nim różne opinie.

      Usuń
  8. Micelka uwielbiam ;) Dobry tani, nic tylko kupować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten płyn micelarny:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupuję kosmetyki w Biedronce od jakiegoś czasu. Mają fajne promocje i oczywiście niezastąpiony micelek, który jak widzę i ty kupujesz :) Niestety kąpię się głównie pod prysznicem więc sól zupełnie mi niepotrzebna ale wygląda ślicznie a ja jestem wzrokowcem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem wzrokowcem, ale zwracam też uwagę na zapachy! Jeśli chodzi o promocje to masz zupełną rację :)

      Usuń
  11. Uwielbiam te sole z biedronki :) Też ostatnio kupiłam mały zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie pachną i super zmiękczają wodę :)

      Usuń
  12. kupujemy! :)
    ja z kolei mogę Ci polecic inny krem do rąk: przeciwzmarszczkowy, taki w białym/szarym opakowaniu :) fajnie pachnie i nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę jakieś nowe sole do kąpieli, nie znam - ale jeszcze dzis kupie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja liczyłam, że znajdę jeszcze te stare zapachy, ale te również są ciekawe :)

      Usuń
    2. ja swoją oliwkę uwielbiam, pachnie nieziemsko :)

      Usuń
  14. oczywiście, że kupuję kosmetyki w Biedronce, nie ma jak dobra cena i okazja
    sól chce dorwać lotos, bo widziałam na blogach, w mojej już nie było
    te żele tez mnie kusza i będę musiała sobie kupić w kwietniu dopiero, akurat wykończę te co mam:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie skończyłam sól z lotosem i przyznaję, że jest ok. Fajnie barwi wodę i ładnie pachnie :)

      Usuń
  15. uwielbiam te żele pod prysznic, ja wybieram wersję fioletową ;)
    obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam :)

      Usuń
  16. u mnie w Biedronce jeszcze nie ma tych nowych soli- są jeszcze stare, też uwielbiam oliwkową :D płyn i żel miceralny też :) to są największe hity :D
    teraz jest promocja na oliwki, balsamy i żele z Johnson & Johnson w Biedronce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam tą promocję tylko, ze ja nie przepadam za tą marką.

      Usuń
  17. U mnie niestety jeszcze nie widziałam tych nowych soli a szkoda, bo chętnie bym się w nie zaopatrzyła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybór jest całkiem duży, choc żałuję, że tych starych nie ma bo bardzo podpasowała mi oliwka!

      Usuń
  18. płyn micelarny mnie prześladuje, muszę go kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. A u mnie micel non stop wykupiony ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też bardzo ciężko na niego trafic, wiec jak jest to biorę :)

      Usuń
  20. Bardzo często kupuję kosmetyki w biedronce - niska cena i jakość markowych kosmetyków bardzo do mnie przemawia :) Większość tych kosmetyków produkują marki, które stoją na drogeryjnych półkach
    Sole są super, mam tę z trawą cytrynową
    Micel <3
    A na żel się skuszę, gdy wykończę obecne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, cena jest niska a jakośc bardzo dobra! Szkoda tylko, że w mojej Biedronce jest mały wybór! Będę musiała poszukac innej w mojej okolicy :)

      Usuń
  21. Ja również dziś zakupiłam sól o zapachu trawy cytrynowej i płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. muszę się udać do biedrony :)

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię te sole do kąpieli ;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Oglądałam wczoraj te sole, ale nie było fajnych zapachów. A Ty masz takie fajne, cytrynowy i bursztyn.
    Muszę częściej tam zaglądać, może trafię na nie.
    Chciałabym do kąpieli stóp :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION