3/10/2013

Relacja z warszawskich targów kosmetycznych i małe zakupy!!

Zgodnie z tym, co pisałam Wam na FB dziś post z małą relacją z wiosennych targów kosmetycznych, które odbyły się w warszawskim centrum konferencyjnym MT Polska.


Cieszę się, że mogłam tam wczoraj byc i tym razem dotarłam bez żadnych problemów ( targi EXPO mnie ominęły ). Oczywiście dużo się działo! Już na samym wstępnie witały nas marki takie jak KRYOLANCLARENA czy ORGANIQUE ...



Tym razem królował makijaż permanentny i przedłużanie rzęs!!!
Mogliście trafic między innymi na Farmonę, Chantarelle, Norel, Abacosun, Bielendę, Dermikę czy nawet Neodermę!
Jeśli chodzi o makijaż zaprezentowali się Gosh, Maestro, Nouveau Lashes, Revitalash, Make - Up Studio, Lumene i wiele innych.


Można było skorzystać z wielu ciekawych zabiegów na ciało i na twarz, zrobić sobie makijaż czy nawet manicure :) A wszystko w odpowiednio niższych cenach i z atrakcyjnymi rabatami!


Propozycje dystrybutorów dla salonów kosmetycznych i SPA prześcigały się cenowo i zachwycały nowymi sprzętami!


Oczywiście nie obyło się też bez zakupów! Promocyjne ceny i możliwość wyboru, przetestowania zapachów, konsystencji i samych produktów kusiły niezmiernie :)
Od tego stoiska nie chciałam odejść....


Kupiłam krem do rąk z 20% masłem Shea o zapachu passiflory ( mmmnnn , cudowny ).
Jego pojemność to 70 ml w cenie 18,00 zł.
 Dostałam również fajne próbki z olejkiem arganowym i mlekiem kozim oraz 2 małe mydełka : mandarynkowe z bergamotką i mydełko z ozonem.


W części manicure / pedicure znalazłam stoisko ESSIE!!!! Było również Orly, China Glaze czy OPI :)
Tu również promocje kusiły, a lakiery na wyprzedaży można było znaleźć za 15 / 10 zł.


Jeden z nich wpadł w moje ręce!
ESSIE nr 624 Over The Top


Polowałam na olej arganowy i znalazłam w atrakcyjnej cenie!
Intensywna terapia od Phytoperalax za 35,00 zł

A także kupiłam pędzel Maestro do modelowania i konturowania twarzy za 15,00 zł!!!


Z oferty JADWIGI kupiłam 5 anatomicznych maseczek młodości i piękności w płatkach pod oczy za 2,00 zł za jedną sztukę!!!
Tu również otrzymałam próbeczki kremów, peelingów i papek do cery trądzikowej.


Zachwyciła mnie ilość stoisk z naturalnymi, organicznymi i ekologicznymi produktami do pielęgnacji. Nie mogłam się powstrzymać przed zakupem 100% olejku macadamia w cenie 10,90 zł za 30 ml, a do niego dostałam próbkę ogranicznego olejku arganowego!


Ilość próbek, które przyniosłam do domu czy ...


gazetek, informatorów i ulotek była zaskakująca.
Bardzo dobrze zorganizowane targi!!!
Niesamowita ilość ofert kosmetycznych, stoisk z produktami profesjonalnymi, nowe marki i te dobrze już znane!!
Pokazy i mistrzostwa w makijażu czy paznokciach!
Ciekawe seminaria!!!
Bardzo, bardzo duży plus.
Jak już wspomniałam wcześniej królowały sztuczne rzęsy, przedłużanie metodą 1:1 oraz makijaż permanentny.
Spotkałam również Karolinę z kanału stylizacje2.pl oraz Olgę z kanału theoleskaaa
Cieszę się, że mogłam zamienic z nimi dwa słowa, a wyglądały pięknie :)))

Jeśli jeszcze nie miałyście okazji uczestniczyc w takich targach, a jesteście z Warszawy, dziś ostatni dzień. Polecam Wam gorąco, bo można dowiedzieć się wielu ciekawych nowinek i zrobić zakupy w przystępnych cenach!!!

XOXO

23 komentarze:

  1. Ja właśnie dzisiaj rano oglądałam relację Karoliny ze stylizacji ;) Fajne wydarzenie, sama chętnie bym w takowym wzięła udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Targi na Marsa są zawsze dobrze zorganizowane i warto brać w nich udział :)

      Usuń
  2. Chętnie wzięłabym udział w takich targach,ale nie zapowiada się,żeby w Rzeszowie takie zorganizowali :-/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy.. chętnie wzięłabym udział ale raczej w mojej okolicy nie ma ..

    OdpowiedzUsuń
  4. No i teraz żałuję, że nie dane mi było być wtedy w Warszawie :( A może coś we Wrocławiu niedługo się zorganizuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Wrocławiu tez często są fajne targi! Moze sama kiedyś tam wpadnie ;)

      Usuń
  5. a ja sie zastanawialam skąd jak Twoja twarz kojarze:D Fajnie, że podeszłaś - bardzo miło było Cie poznać!
    a obkupiłaś się ze hoho:D duzo bardziej niz ja hihi:D buzka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah mam nadzieję, że nie wyszłam na jakąś psychofankę :) Cieszę się, że miałam okazję poznac Was osobiście i mam nadzieję, że nie będzie to ostatni raz!! :*

      Usuń
  6. Bardzo lubię firmę clarena i chętnie sięgam po ich produkty.
    Kochana a tak na marginesie mam do ciebie pytanie?
    Gdzie można kupić ten krem z pasiflorą? Słyszałam o tych kremach same pozytywne opinie i chętnie bym się w jeden zaopatrzyła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, podaję Ci link, gdzie znajdziesz całą listę sklepów, w których można zakupic produkty The Secret Soap Store :)
      http://www.scandiacosmetics.pl/partnerzy.html

      Usuń
  7. Kolejne targi kosmetyczne podczas których nie mam grosza przy duszy :D A na pewno skusiłabym się pędzle maestro i lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ceny super i wybór produktów tez ;)

      Usuń
  8. jakbym wpadła na stoisko essie to by mnie musieli dźwigiem wyciągać :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha masz jeszcze szanse dzisiaj ;)

      Usuń
  9. woooow ale fajnie ;D chcialabym wziac udzial w czyms takim :D

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zakupy, i w ogóle, ale dziwi mnie nieustająca moda na przedłużanie rzęs :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wypróbuj olejek arganowy będziesz zadowolona gwarantuję Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super że mogłaś w tych targach uczestniczyć :) i dużo rzeczy (super rzeczy) przywiozłaś ze sobą :) super! gratuluje i zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION