4/23/2013

MUST HAVE : kolory na wiosnę i lato 2013

W tym sezonie znów czeka nas kolorowy zawrót głowy!!! Najnowsze kolekcje zarzucają nas neonami, pastelami, kwiatami!!! Robi się bardzo odważnie, ale też pozytywnie, bo przecież kolory muszą poprawić nasz nastrój po długiej, mroźnej zimie :) A tak swoją drogą mi najbardziej przypadła do gustu neonowa żółć. Jest dość ekscentryczna, mocna i trzeba umieć połączyć ją z innymi kolorami. Nie wszyscy się na nią skuszą i nie wszyscy będą ją podziwiać!!!! Ja jednak zakochałam się i już planuję nowe zakupy. Od zawsze neony kojarzyły mi się z latem, słońcem i gorącym klimatem. Lubię mieć na sobie choćby jeden żywy odcień!!!!





Co myślicie o takich połączeniach?
Wolicie postawić na jeden mocny akcent, czy bardziej skłaniacie się w stronę dodatków???
A może ten kolor nie jest odpowiedni dla Was??



zdj. grafika Google

Przekonałam Was?
A może wolicie pastele, błękity i inne piękne barwy?
W tym sezonie jest ich zdecydowanie dużo i można znaleźć coś odpowiedniego tylko dla siebie?
Dajcie znać w co planujecie zainwestować i czy obecne trendy na wiosnę i lato przemawiają do Was :)

XOXO

13 komentarzy:

  1. ja na pewno postawię na neonowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. neony to zdecydowanie moje klimaty :) mam już na lato śliczną sukienkę w kolorze żółto-zielonego zakreślacza :) i boską bluzkę w tym samym kolorze. Muszę jeszcze kupić torebkę i buty i będzie git :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę!!!! A ja dziś oglądałam spódnicę maxi w tym kolorze i zastanawiam się nad jej zakupem :) Myślę, że na lato będzie idealna!!!

      Usuń
    2. jak tylko kupisz mam nadzieję, że się pochwalisz :)

      Usuń
  3. Neony tak, ale w rozsądnej ilości :) Najlepiej na dodatkach, choć ta stylizacja z neonową spódnicą na pierwszym zdjęciu bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi również bardzo podoba się ta stylizacja :)

      Usuń
  4. ja mam tylko żółtą neonową bokserkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jako dodatek neonowa żółć mi się podoba, ale jako większy element już mniej. chyba zwyczajnie nie potrafię jej nosić :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  6. Jejku genialna stylizacja z neonową krótką spódnicą, cudowne buty i torebka :) WOOW

    OdpowiedzUsuń
  7. mam zolta spodnice olowkowa jezeli chcesz moge Ci ja przeslac :) nie nosilam jej, bo za bardzo rzucaja sie w oczy moje zygzakowate nózki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION