4/24/2013

TIMOTEI with Jericho Rose - szamponowy bubel!!!!

Na początku tygodnia pokazałam Wam produkt do włosów, który totalnie mnie zachwycił. Ale, żeby nie było tak słodko mam też dla Was bubel nr 1 na mojej liście. Czekał na swoją kolej już jakiś czas w łazience, aż dorwałam się do niego z wielką przyjemnością! No tak, przyjemnością, bo do tej pory szampony i odżywki TIMOTEI nigdy mnie nie zawiodły!!! Do tej pory!!!!!

 
TIMOTEI with Jericho Rose - szampon moc i blask
 
100% Piękna 0% Parabenów
Szampon z wyciągiem z alpejskich ziół, który ma za zadanie wzmocnić nasze włosy i wydobyć z nich naturalny blask.
Nowa, przyjazna środowisku butelka; opakowanie w pełni recyklingowane i wykonane z 6% mniej plastiku!!!!
 
Szampon przeznaczony do włosów normalnych!
 
 
Butelka rzeczywiście jest miękka, plastikowa i posiada poj. 250 ml.
Wydobycie szamponu jest przyjemne dzięki zakrętce z charakterystycznym dziubkiem na "klik"
 
Skład:
 
 Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Selaginella Lepidophylla Aerial Extract, Thymus Vulgaris Flower/Leaf Extract, Salvia Officinalis Leaf Extract, Artemisia Dracunculus Leaf/ Stem Extract, Trehalose, Gluconolactone, Adipic Acid, Sodium Sulfate, Glycerin, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Dimethiconol, Dimethiconol/Silsesquioxane Copolymer, Parfum, TEA-Dodecylbenzenesulfonate, Laureth-23, Disodium EDTA,PPG-12,Propanediol, Benzophenone-4, BHT,Citric Acid, Sodium Hydroxide, Sodium Benzoate, Methylchloroisothiazolino ne, Methylisothiazolinone, Benzyl Alcohol, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional, Citronellol, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linalool, CI 42051, CI 47005
 
Może i 100% Piękna, ale LSL są, związki zapachowe są itd.???
Ekstrakty ziołowe też widnieją na liście składników, ale reszta to czysta chemia!!!
 
 
Konsystencja szamponu jest lekko żelowa, bezbarwna, przezroczysta.
Zapach słodki, podobny do większości produktów TIMOTEI.
Szampon bardzo dobrze się pieni i wystarczy jego mała ilość by uzyskac efekt dużej piany!
Przy spłukiwaniu z włosów też nie stwarza żadnych problemów.
No dobrze i tu się kończą plusy, a zaczynają minusy. Naczytałam się o nim wiele pozytywnych opinii i liczyłam na duuużo więcej.
Po pierwsze już dawno nie spotkałam się z takim szamponem, który podczas spłukiwania pozostawia włosy okropnie szorstkie.
Nie da się włożyć w nie palców i gładko po nich przejechać. Wiecie, że ja posiadam długie włosy, które nie mają wysoko-porowatej struktury. Nie sprawiają też większych problemów z plątaniem się mimo właśnie swojej długości.
Niestety w tym przypadku przeżyłam okropne rozczarowanie!!!
Bez odżywki nie było mowy o jakimkolwiek suszeniu włosów!
Jeden wielki kołtun, grzebień stawał we włosach i ani rady ruszyć go z miejsca!
Coś dziwnego i bardzo mało przyjemnego.
Nie jestem nawet w stanie opisać Wam, jak wyglądały moje włosy bez użycia odżywki i tylko zwykłym umyciu oraz wysuszeniu, bo nie byłam w stanie rozczesać włosów bez wspomagacza.
Przyzwyczaiłam się już do produktów profesjonalnych, ale jest wiele tańszych szamponów, które sprawdzają się idealnie. Ten do nich nie należy :(
Znalazłam inne zastosowanie dla tego szamponu i stosuję go do mycia moich pędzli.
Nie użyję go więcej na włosy, choć kilka razy do niego podchodziłam i za każdym razem był ten sam efekt.
 No cóż, nie polecam!!!!!!
 
Wiem, że włosy każdej z nas inaczej reagują na różne produkty. Część z Was polubi to, czego ja nie ścierpię, ale jestem ciekawa, czy Wy też miałyście takie problemy z tym szamponem?
Czy go testowałyście?
Czy Wasze włosy podobnie reagowały???
Dajcie znać!!!
 
Przypominam jeszcze o rozdaniu, które trwa do 1 maja, a znajdziecie je pod tym linkiem:
 
XOXO
 

31 komentarzy:

  1. Szkoda, że się nie sprawdził. Kiedyś miałam fajny szampon z Timotei o zapachu ogórka zielonego. Uwielbiałam myć nim włosy. Ale to było ze 20 lat temu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również pamiętam ten szampon. Jak byłam mała robił szał na koloniach ;D

      Usuń
    2. Macie rację! Też pamiętam ten szampon! Uwielbiałam go właśnie za zapach :)

      Usuń
  2. U mnie z tym szamponem było podobnie ale 'złociste refleksy' okazał się być strzałem w 10tkę! Ta seria jest dość szeroka i trzeba w niej znaleźć ten jedyny szampon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Być może jeszcze zdecyduję się na przetestowanie innych produktów Timotei, choć po tym jestem strasznie zawiedziona!

      Usuń
  3. Mam ten szampon w zestawie z odżywką, ale czeka jeszcze na swoją kolej.
    Po Twojej recenzji to aż się boję, ale z odżywką może stworzą już bardziej zgrany duet.
    Uwielbiam z tej serii szampon i odżywkę z avocado - moje włosy były zachwycone.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też bardzo dobrze przyjmują avocado :)

      Usuń
  4. Mam wrażenie że z szamponami z ziołami już tak jest, po wszystkich mam jakieś takie szorstkie włosy..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ja też zauważyłam, że szampony z ziołami nie są dla mnie!

      Usuń
  5. Miałam ten szampon i fakt jest bardzo wydajny, ale włosy były odrobinę szorstkie. W moim przypadku nie plątały się bardziej po nim włosy, dlatego nie zaliczam go do bubli ale spodziewałam się lepszych efektów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja polubiłam wersję do brązowych włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie testowałam, ale bardzo jestem ciekawa właśnie tej wersji do włosów brązowych :)

      Usuń
  7. Jetem ciekawa jak sprawdziłby się na moich włosach.
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena jest niska, więc można spokojnie przetestować ten szampon :)

      Usuń
  8. Czytałam dużo dobrego na temat tej serii. Co do plątania włosów podczas mycia i ich szorstkości... szorstkość może jest wyznacznikiem dokładnego wymycia, a plątanie niestety, u mnie zdarza się bardzo często, bo moje włosy plączą się same kiedy nie patrzę ;) więc dla mnie odżywka po myciu to konieczność...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam dużo pozytywnych opinii na temat tej serii i spodziewałam się lepszego efektu. Szorstkość nie jest wynikiem dokładnego wymycia, ale składu danego produktu i działania jakiegoś składnika na moje włosy :(

      Usuń
  9. Z tej serii szamponów i odżywek z tą słynną już różą miałam odżywkę do włosów blond. Sama odżywka była ok jednak coś mi w niej brakowało.
    Skończyło się na tym że odżywkę podkradła siostra a ja nie musiałam już dłużej męczyć się z tym mimo wszystko już dręczącym zapachem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko mi powiedzieć, jak zachowuje się odżywka z tej serii, ale szampon to dla mnie tragedia!!!

      Usuń
  10. Ja raczej nie eksperymentuję z szamponami, bo po większości dostaję łupieżu;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli masz bardzo wrażliwą skórę głowy?? Współczuję, bo wybór dobrych szamponów, które nie podrażniają jest niewielki :(

      Usuń
  11. Może włosy zrobiły się szorstkie bo szampon nie ma oblepiaczy? Ja miałam timotei szampon w białej butelce i jest super, tego akurat nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątpię, że to jest przyczyną, bo już korzystałam z uroków szamponów naturalnych czy organicznych i nie miałam aż takich problemów!!!

      Usuń
  12. Moja siostra ostatnio kupiła i strasznie narzekała na niego;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje wysokoporowate włosy nie przepadają za szamponami Timotei, dlatego nowa seria tych produktów nie wbudziła mojego zainteresowania. Mój skalp nie przepada za sodium laureth sulfate. Ten składnik przesusza moją wrażliwą skórę głowy. Widzę, że w tym przypadku nic nie straciłam, ponieważ szampon okazał się bublem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam i jak dla mnie był średni,ale ja nie miałam takich szorstkich włosów podczas mycia,jak w twoim przypadku:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie przepadam za ich produktami ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tej chwili testuje szampon timotei w wersji 2 w 1 :)

    OdpowiedzUsuń
  17. zawsze kusiła mnie ta seria, bo jakoś tak ładnie wyglądają - ach, siła reklamy :) ale po twojej recenzji na pewno się nie skuszę.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. zapomniałam zaprosić cię na urodzinowe rozdanie na naszym blogu :) jeśli uznasz to jako reklamę to przepraszam, nie zatwierdzaj komentarza. nie mniej serdecznie zapraszamy :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Ok dwóch lat temu kupiłam ten szampon, przyznaje, ze względu na piękny zapach. Użyłam go raz! Faktycznie, czyści tak mocno ze włosy wydaja się jakby wyługowane. Od tego czasu zaczęła mnie swędzieć głowa; miałam straszną paranoję, że mam wszy, matka musiała mi sprawdzać włosy codziennie. Od tamtego czasu nie mogę używać ŻADNEGO szamponu z SLS, nawet 3 Zioła, którego cala moja rodzina używa od zawsze, a ja od dziecka. Cały czas poszukuję alternatywy, na razie używam szamponów dla dzieci. Jakiekolwiek odstępstwo skutkuje strasznym świądem. Straciłam połowę włosów, jak widzę Timotei to mi się nóż w kieszeni otwiera. Resztę butelki zużyłam do mycia podług.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION