5/15/2013

Dopadła mnie mania macadamia!!!

O produktach tej marki było głośno już na całym świecie. Moje pierwsze podejście miało miejsce jakiś czas temu, kiedy to zakupiłam saszetkę z maseczką. Okazało się wtedy, iż jest ona za ciężka dla moich włosów i tak, na jakiś czas pożegnałam się tą markę. Podczas zakupowego szaleństwa intuicja podpowiadałam mi, bym sięgnęła po szampon i odżywkę z olejkiem makadamia!!! A skoro przekonałam się o zbawiennym działaniu tego specyfiku zrobiłam kolejne podejście. I w taki właśnie sposób odkryłam na nowo, poznałam lepiej i zakochałam się w dwóch produktów, które dziś zobaczycie!!!

 
W rolach głównych wystąpią przed Wami szampon i odżywka Macadamia Natural Oil :)
 
 
Macadamia Natural Oil Rejuvenating Shampoo
 
Mamy tu szampon do włosów zniszczonych i suchych.
Delikatnie oczyszcza, uzupełnia wilgotność oraz chroni przed szkodliwym wpływem środowiska.
Nowa formuła tego szamponu nie zawiera SLS oraz parabenów.
 
Ja posiadam małą butelkę o pojemności 300 ml.
Opakowanie jest wygodne, zabezpieczone nakrętką na charakterystyczny " klik ".
 
Co znajdziemy w składzie?
Oczywiście dość wysokie miejsce zajmuje olejek makadamia, a za nim olejek arganowy, wyciąg z herbaty, gliceryna, konserwanty, sól morska, panthenol, barwniki, związki zapachowe itd.
Produkt naturalny to nie jest, ale nie jest też tak źle :)
 
 
Jak widzicie konsystencja ma perłowe zabarwienie i jest przyjemnie gęsta!
Zapach również bardzo delikatny, nie utrzymuje się na włosach.
Szampon dobrze się pieni, bardzo dobrze oczyszcza, nie plącze włosów.
Nie podrażnia skóry głowy!
Już podczas jego zmywania czuć niesamowitą gładkość, jaką nadaje mokrym kosmykom.
Można spokojnie stosować go bez odżywki :)
 
 
Teraz kolej na odżywkę!
 
Macadamia Natural Oil Moinsturizing Rinse
 
Kosmetyk przeznaczony jest do każdego typu włosów.
Wspaniale nawilża, chroni przed czynnikami zewnętrznymi, nadaje włosom miękkość i ułatwia ich rozczesywanie.
 
Opakowanie jest identyczne, jak w przypadku szamponu.
Poj. 300 ml
 
Tu w składzie również znajdziemy olejek makadamia, jedwab, olejek arganowy, proteiny sojowe, panthenol, glicerynę, związki zapachowe itd.
 
 
Konsystencja odżywki jest kremowa, gęsta, nie spływa z włosów podczas aplikacji.
Zapach równie delikatny, jak szamponu. Nie utrzymuje się na włosach.
Działanie?
W połączeniu z szamponem daje rewelacyjne efekty.
Odżywka pomaga w rozczesaniu włosów, które właśnie dzięki niej nie plączą się, nie puszą, lśnią i pięknie się układają.
Czuć, że włosy są nawilżone i miękkie.
 
Podsumowując:
 
Szampon i odżywka tej marki to idealne połączenie dla włosów, które potrzebują ratunku, są zniszczone i przesuszone!!!
Te dwa produkty dają momentalne efekty.
Włosy fantastycznie się rozczesują.
Są błyszczące i gładkie.
Coś mi się zdaje, że znalazłam swoje dwa ideały i totalne must have w pielęgnacji.
Pozostaną one ze mną zdecydowanie na dłużej.
Myślę, że warto w nie zainwestować, bo rezultaty są zadowalające, a kuracja przyjemna :)
 
Szampon oraz odżywkę Macadamia Natural Oil i pozostałe produkty znajdziecie nie tylko na allegro czy w hurtowniach fryzjerskich.
Ja polecam Wam sklep, w którym osobiście się zaopatruję:
 
Możecie również zrobić zakupy tutaj:
 
Mimo swojej wysokiej ceny polecam Wam oba produkty!!!
A może już kiedyś je testowałyście?
Jeśli tak, jakie są Wasze spostrzeżenia??
 
XOXO

17 komentarzy:

  1. Caly asortyment jest w TK MAXX! widzialm np w Bydgoszczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widziałam wczoraj w warszawskim TK Maxx! :)

      Usuń
    2. Ooo to chyba muszę się wybrać do TK Maxx :>

      Usuń
    3. Mają duże pojemności i ciekawe ceny :)

      Usuń
  2. Jakie piękne butelki! Muszą świetnie wyglądać na półce w łazience :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mają świetne opakowania, ale o zawartości czytałam różne komentarze, więc póki co, nie kusi mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, jednym będą pasować, a innym nie! Wszystko zależy od naszych włosów :)

      Usuń
  4. mam z tej serii maskę i uwielbiam moje włosy po jej zastosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy ta maska niestety za bardzo obciąża, ale szampon i odżywka to już inna bajka :)

      Usuń
  5. Chciałabym wypróbować, może się skuszę.
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  6. Już od jakiegoś czasu "chodzą" za mną te produkty ale zapasy jakie mam nie pozwalają na zakup ; /

    OdpowiedzUsuń
  7. z checia wyprobuje:)
    wogole fajny i ciekawy blog prowadzisz -obserwuje:) pozdrawiam serdecznie agata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i zapraszam :)

      Usuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION