5/29/2013

Pastelowy piasek w tonicji delikatnego różu!

To już ostatni piaskowy lakier, jaki posiadam! Nie będzie brokatowo, ani neonowo. Tym razem przedstawiam Wam pastelowy róż. Jeśli lubicie taką tonację, ten lakier może przypaść Wam do gustu! Jesteście ciekawe, jak prezentuje się na paznokciach???

 
A mowa oczywiście o PAESE w kolorze nr 326
 
 
Przy tym odcieniu, do ładnego krycia potrzebujecie zaaplikować aż 3 warstwy.
Owszem, lakier szybko schnie i nie robi smug!
 
 
Podobnie, jak jego poprzednicy trzyma się bardzo długo, nie ściera się i dobrze zmywa!
 
 
Idealnie zaprezentuje się przy opalonej skórze!
 
Co myślicie o takim kolorze piasku na paznokciach?
Mam nadzieję, że nie zamęczyłam Was tymi lakierami :)
Dajcie znać, czy ten lakier się Wam podoba, a może wolicie zwykłe lakiery do paznokci?
 
XOXO

18 komentarzy:

  1. Ten kolorek wygląda bajecznie ♥ ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny! Zdecydowanie wolę pastele, jeśli chodzi o piaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda bardzo delikatnie i dziewczęco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny jest! :) Takie kolorki i czerwienie lubię najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny <3 Uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny kolorek! Taki delikatny;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny, zakochałam się w tych piaskach!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda naprawdę korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ciężko nosi mi się odcienie jaśniejsze od skóry, więc mimo sympatii do tego pudrzaka na pewno po niego nie sięgnę :) ale u ciebie wygląda bardzo fajnie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest prześliczny i mi się marzy!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiekny kolor i wykonczenie. chyba skusiłaś mnie na kolejny lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę przyznać, że prezentuje się rewelacyjnie! Sama chciałabym mieć taki kolorek i wykończenie na paznokciach! Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, bardzo podoba mi się efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION