5/14/2013

Szaro - czarny piasek od PAESE na moich paznokciach!

Dziś zaprezentuję Wam pierwszy z czterech lakierów piaskowych, które dostałam na urodziny!!! Obecnie, to właśnie takie lakiery robią szał w blogosferze, a marki prześcigają się w kolorach :) Cieszę się, że i ja mogę je przetestować. Zaciekawiona efektem od dnia otrzymania lakierów noszę je z wielką przyjemnością. Na sam początek pokażę Wam ciemną tonację. Jesteście ciekawe, jak wygląda???

 
PAESE nr 324 jest czarnym lakierem, który posiada szare i srebrne ( brokatowe ) drobinki.
Jak każdy piaskowy lakier w buteleczce ma błyszczącą postac.
Po naniesieniu już 2 warstw na paznokcie otrzymujemy całkiem matowy efekt i chropowatą strukturę.
 
 
Buteleczka jest klasyczna, ale bardzo ładna w wykonaniu :)
Pędzelek idealnie rozprowadza lakier.
 
 
Co jest fantastyczne w lakierach tej marki to, że bardzo szybko schną i jak już wspomniałam wystarczą tylko dwie warstwy do otrzymania dobrego krycia.
 
 
Lakier trzyma się niesamowicie długo na paznokciach.
Nie odpryskuje i nie ściera się.
A jeśli chodzi o jego zmywanie, nie stwarza żadnych problemów!!!
 
Muszę przyznać, że na początku byłam troszkę sceptycznie przekonana do takich piaskowych lakierów, a teraz je uwielbiam!!!
Za kilka dni przedstawię Wam kolejnego bohatera, który podbił moje serce :)
 
Co sądzicie o tego typu wykończeniu paznokci?
Używałyście już piaskowych / tynkowych lakierów???
 
XOXO

24 komentarze:

  1. u mnie w poscie to samo :D pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne :) czekam aż ta linia pojawi się u mnie w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze piaskowych lakierów, wygląda fenomenalnie:)
    Obawiam się tylko jego zmywania, ale skoro piszesz,że nie ma problemów, to fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczy dłużej przytrzymać wacik ze zmywaczem, a później już tylko zmyć :)

      Usuń
  4. Ciekawy. Właśnie zauważyłam szał na blogach z tymi lakierami, ale nie widziałam u nikogo takich dobrych zdjęć, więc teraz wiem o czym mowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że widać efekt, bo jest rzeczywiście bardzo fajny :)

      Usuń
  5. Fajnie wygląda, ale ja zmywała bym go pewnie z tydzień:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, nie jest tak źle ze zmywaniem ;)

      Usuń
  6. Ta chtopowata powierzchnia nie stwarza problemów? Nie zaczepia się np. o ubranie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma z nim żadnych problemów! Przez chwilę po pomalowaniu paznokci powierzchnia jest chropowata w dotyku. Później ten efekt zanika. Dlatego też paznokcie nie czepiają się ani o włosy, ani o ubrania itp. :)

      Usuń
  7. No cóż nie miałam, ale to wygląda mega ślicznie :)
    już sobie wyobrażam zmywanie tego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma problemów ze zmyciem tego lakieru. Wystarczy przytrzymać troszkę dłużej mokry wacik, a później ładnie odchodzi od paznokcia :)

      Usuń
  8. no, pierwszy piaskowy, który mi się podoba! chyba mama słabość do czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny kolor i efekt ! Przy okazji jak zobaczę kiedyś gdzieś kosmetyki Paese rozglądnę się za tym lakierem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię piaskowce, tylko powoli zaczynają mnie nudzić... cholerniki opanowały blogosferę i kuszą nowymi kolorkami :) Ostatnio GR nawet stworzył serię 17 pięknych kolorów piasków ... poddałam się im i puki co dwa z nich zasiliły szeregi mojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wygląda ;)) Ja jestem bardziej ciekawa tych z GR.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ładnie wygląda :) Daje naprawdę fajny i orginalny efekt na paznokciach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION