6/01/2013

TAG : 50 things about me!!!

Widziałam ten TAG na kilku kanałach YC i bardzo mi się spodobał :) Pomyślałam, że jest to świetna okazja byście mogły mnie lepiej poznać!!! Nie będę nikogo tag'owac, ale jeśli macie ochotę wziąć udział to zapraszam...


1. Mam 30 lat, skończone w maju.
2. Jestem zodiakalnym bykiem.
3. Urodziłam się w Busku - Zdrój, obecnie mieszkam w Warszawie. Całe życie się przeprowadzałam.
4. Studiuję kosmetologię. Są to moje drugie studia.
5. Posiadam dyplom ukończenia architektury wnętrz :)
6. Mój ulubiony kolor : biały i czarny.
7. Jestem perfekcjonistką i pedantką!
8. Mówię biegle po angielsku i włosku.
9. Znam rosyjski i francuski w stopniu komunikatywnym.
10. Przez 9 miesięcy mieszkałam na Ukrainie i zwiedziłam prawie wszystkie większe miasta w tym kraju.
11. Mam obsesję na punkcie moich dwóch kotów!!! Oba są biało czarne :)
12. Imię Pippo pochodzi od włoskiego Filippo, a Pippetta pasowała do Pippo.
13. Każdy dzień zaczynam od dużej ilości kawy.
14. Jestem naturalną blondynką o jasnej oprawie oczu i naturalnej jasnej skórze!!! ( wiem, od kilku lat ma czarne włosy )
15. Uwielbiam kuchnię włoską i japońską.
16. Nie nie znoszę wątróbki, golonki, ozorków itp. Nie jadam czerwonego mięsa.
17. Jestem gadżeciarą :)
18. Interesuje mnie kultura azjatycka.
19. Jestem katoliczką.
20. Kocham podróżować i odkrywać nowe miejsca.
21. Mam bzika na punkcie słodkich rzeczy, ładnych opakowań, świec i cudownych zapachów.
22. Jestem od 10 lat w związku z Włochem.
23. Nie mam dzieci, ale planuję :)
24. Uwielbiam czytać biografie i książki psychologiczne, ale po inne też sięgam.
25. Ukończyłam liceum ogólnokształcące w Warszawie na profilu humanistycznym.
26. Jak byłam dzieckiem grałam klasycznie na gitarze.
27. Kocham buty, szpilki, trampki!!!
28. Nie kolekcjonuję znajomych, mam tylko kilku bliskich mi przyjaciół.
29. Nie znoszę kłamstwa, fałszu i ściemy.
30. Razem z siostrą wspieram schroniska i bezdomne zwierzęta.
31. Nie boję się żadnej pracy i potwierdzam hasło, że żadna praca nie hańbi !!!
32. Nie jestem rasistką! Nie mam nic przeciwko czarnym, żółtym czy czerwonym, gejom, lesbijkom itd.
33. Posiadam prawo jazdy. Jeżdżę białym fiatem 500 :)
34. Kocham modę, design i wszystko co nowoczesne.
35. We wnętrzach preferuję minimalizm.
36. Ten blog jest już moim drugim "dzieckiem". Wcześniej tworzyłam coś w rodzaju pamiętnika, mojego codziennego życia, ale zrezygnowałam z niego w powodów osobistych.
37. Uwielbiam słodkie drinki alkoholowe, nie znoszę whisky.
38. Tylko raz w życiu byłam na diecie i nie mam zamiaru być więcej. Obecnie ważę 53 kg i mam 172 cm wzrostu.
39. Kocham czekoladę :)
40. Moim ulubionym aktorem jest Johnny Depp. Ulubionej aktorki nie posiadam.
41. Kilka razy byłam w wakacje na obozie przetrwania :)
42. Zawsze mam porządek w torebce!!!!  ( wiem, to wyjątkowe jak na kobietę, ale nie znoszę bałaganu )
43. Mam wadę wzroku! Jak to się mówi - ślepiec ze mnie hahah
44. Uwielbiam filmy grozy!!!!
45. Lubię spać w ciągu dnia, wstaję bardzo wcześnie rano i wcześnie też się kładę. Jestem "rannym ptaszkiem".
46. Na wakacje wybieram morze, nie lubię jeździć latem w góry.
47. Straszny ze mnie zmarźluch!!! Wolę ciepło niż zimno :)
48. Gdy prowadzę samochód, no i jestem w nim tylko ja lubię słuchać głośno muzyki i śpiewać.
49. Wyznaję zasadę: liczy się jakość, a nie ilość!!!
50. Przez kilka lat nosiłam aparat na zębach i choć nadal nie są one idealne nigdy więcej już do niego nie wrócę :)

Mam nadzieję, że dzięki tym 50 pytaniom mogłyście mnie lepiej poznać :) Jak widzicie kilka nowinek jest całkiem zabawnych. Zachęcam Was do udziału w tym TAG'u!!!
BUZIACZKI!
XOXO

31 komentarzy:

  1. Busko Zdrój - moje miasteczko :) Co prawda wiecznie w remoncie ostatnio, ale lubię je.
    Też ze mnie zmarzluch i ranny ptaszek, również dziwię się ludziom którzy lubią whisky.
    Filmy grozy to ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę! Widzę, że mamy podobne upodobania :)

      Usuń
  2. Nie moge sobie Ciebie wyobrazic w blond wlosach - czerń pasuje Ci idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też wolę siebie w ciemniejszych włosach :)

      Usuń
    2. super wyglądasz w ciemnych włosach

      Usuń
  3. Blondynka - jakoś moja wyobraźnia tego nie ogarnia. Fajna babeczka z Ciebie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za te miłe słowa :*

      Usuń
  4. widze wiele podobienst miedzy nami :) Tez jestem pedantka, zawsze mam porzadek w torebce, kocham minimalizm, kuchnie azjatycka, podroze... Aparat tez nosilam i bardzo dobrze wspominam ten okres. gdybym mogla zalozylabym raz jeszcze ale nie mam takiej potrzeby bo moje zeby sa juz proste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie :) Ja niestety nie wspominam dobrze czasu, gdy nosiłam aparat. Prawie 6 długich lat udręki!!!

      Usuń
  5. Bardzo fajny post, można bliżej Cię poznać i również zauważyłam kilka podobieństw do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten TAG też przypadł mi do gustu i jest właśnie okazją do poznania się bliżej :)

      Usuń
  6. Bardzo przyjemnie mi się to czytało:) Ja też jestem wielkim zmarzluchem i uwielbiam mojego kota!

    OdpowiedzUsuń
  7. za nic w świecie nie mobłaym sobie wyobrazić Ciebie jako blondynkę, tak jak mnie jako czarnulkę :D
    30 lat ? Nie wierzę, nigdy bym Ci tyle nie dała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha a jednak! Bardzo dziękuję :*

      Usuń
  8. Tez mam porzadek w torebce hehe ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie cię bliżej poznać!
    Zazdroszcze ci tej Ukrainy, to bardzo interesujący kraj!
    Ja też jestem w związku z obcokrajowcem, wprawdzie nie z Włochem, a z Austriakiem ;-)
    Mam nadzieję, że często się widujecie i nie musisz tęsknić ;-) Ja to wszystko przerabiałam, zanim się przeprowadziłam do Austrii...
    Podobnie jak ty uwielbiam koty :-)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście mieszkam z moim M. od 10 lat, więc nie muszę się martwic o nasze spotkania :)No i mieszkamy na stałe w Polsce :)

      Usuń
  10. Też całe życie się przeprowadzałam i nadal to robię, bo niedługo się znowu przeprowadzam :D
    Nie wyobrażam sobie Ciebie w blond włosach, a na 30 lat nie wyglądasz!!! :)
    Sama też nie jestem rasistką i nienawidzę takich ludzi..

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna z ciebie kobieta a czerń moim skromnym zdaniem jak najbardziej ci pasuję.
    Busko Zdrój to nie opodal mojego rodzinnego miasta. Szkoda że już tam nie mieszkasz bo z miłą chęcią bym cię poznała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spotkanie nigdy nie stoi na przeszkodzie :) Zawsze można coś wymyślić nawet jeśli dzielą nas kilometry!!! :)

      Usuń
  12. Oooo tym związkiem z Włochem mnie zaintrygowalas ;) jak się poznaliście? Czym on się zajmuje w Polsce?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to długa opowieść o tym jak się poznaliśmy :) Mój M. i ja prowadzimy firmę ze sprzętem budowlanym! On jest kimś w rodzaju przedstawiciela handlowego i jeździ po całej Polsce oraz świecie "wciskając" sklepom itp. nasze produkty :)

      Usuń
    2. "Wciska" po polsku czy po włosku? :) Jak u niego z językiem polskim? W domu jak mówicie? :)

      Usuń
    3. Stara się mówić po polsku i coraz lepiej mu to wychodzi. Jak czegoś nie potrafi powiedzieć, lub ktoś go nie rozumie mówi po angielsku :) Jak się poznaliśmy też rozmawialiśmy w angielskim, ale teraz w domu używamy włoskiego, a czasem nawet dialektu neapolitańskiego :)

      Usuń
  13. ale musisz być szczuplutka:) ja mam 173cm wzrostu i ważę 10kg więcej:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi mam troszkę jak kiełbaski hahah

      Usuń
  14. bardzo fajny post :) zazdroszczę tych języków, ja takich zdolności nie posiadam. tak jak nie widzę twojej daty urodzenia, tak też nie widzę cię z blond włosach! haha, w tej czerni masz charakterek :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION