9/05/2013

AHAVA Travel Must - Have, czyli zestaw mini kosmetyków idealny w podróż!

Mimo iż jestem po wakacjach, a mamy już wrzesień to i tak chcę Wam przedstawić zestaw mini kosmetyków marki AHAVA. Idealny w podróż oraz na wszelkie wyjazdy! Zapakowany w podróżną kosmetyczkę. Skomponowany tak, by sprawdził się u każdej z Was!

 
 
Mowa oczywiście o tzw. travel kit, czyli zestawieniu 4 kosmetyków w pojemnościach pasujących na każdą podróż oraz lot samolotem.
 
Znajdziemy tu:
 
 
1. Mineral Hand Cream - krem do rąk z minerałami z Morza Martwego
2. Mineral Body Lotion - balsam do ciała z minerałami z Morza Martwego
3. Essential Day Moisturizer - krem nawilżający na dzień do skóry suchej i normalnej
4. All in One Toning Cleanser - oczyszczający produkt wszystko w jednym
 
 
Mineral Hand Cream - krem do rąk z minerałami z Morza Martwego - 40 ml
 
Ten niezwykły krem, doskonale nawilżając i odżywiając skórę, przynosi ulgę przesuszonym dłoniom. Delikatnie i skutecznie wygładza szorstką skórę.
 
Jakiś czas temu na blogu pojawiła się recenzja tego kremiku. Według mnie jest to jeden z lepszych produktów tego typu, jaki miałam okazję używać.
Więcej o nim możecie poczytać :
 
 
 
Mineral Body Lotion - balsam do ciała z minerałami z Morza Martwego - 40 ml
 
Skład tego łatwo wchłaniającego się balsamu o właściwościach ochronnych wzbogacono niezbędnymi dla zdrowia minerałami i wyciągami roślinnymi.
Przeznaczony jest również do skóry wrażliwej i nie zawiera parabenów.
 
Kolejny produkt już bardzo dobrze mi znany. Uwielbiam go za zapach i za jego działanie.
Polecam poczytać:
 
 
 
Essential Day Moisturizer - krem nawilżający na dzień do skóry suchej i normalnej - 15 ml
 
Krem doskonale się wchłania zapewniając skórze skuteczne i długotrwałe nawilżenie.
Nadaje się również do skory wrażliwej i nie zawiera parabenów.
 
Z tym i jeszcze kolejnym produktem spotkałam się pierwszy raz.
Krem jest wyjątkowo delikatny w swojej konsystencji, lecz bardzo dobrze nawilża i szybko się wchłania.
Nie podrażnił mojej skóry, a co zauważyłam po pierwszym użyciu to niesamowitą miękkość i gładkość mojej skóry. W składzie oprócz wody mineralnej znajdziemy mocznik, glicerynę, wodę morską, wyciąg z aloesu, allantoinę, witaminę E itd. Opakowanie wielkości 15 ml spokojnie starczy Wam na tydzień lub nawet dłużej :)
Dodam jeszcze, iż zapach kremu jest identyczny jak cała seria Water :)
 
 
All in One Toning Cleanser - produkt oczyszczający wszystko w jednym - 30ml
 
Delikatnie pielęgnujący preparat łączy w sobie właściwości toniku ( tonizuje ) , mleczka do usuwania makijażu oraz produktu do oczyszczania skóry twarzy i okolic oczu. Ta potrójna formuła sprawia, że preparat skutecznie usuwa makijaż, brud i zanieczyszczenia. Jednocześnie zamyka pory i przywraca skórze właściwe pH.
Podobnie jak pozostałe produkt jest przebadany dermatologicznie, nadaje się do skóry wrażliwej, nie zawiera parabenów oraz SLS/ SLES.
 
Formuła mleczka oczyszczającego o delikatnym zapachu, białej barwie i przyjemnej konsystencji.
Rzeczywiście dobrze usuwa makijaż czy inne zanieczyszczenia.
Nie podrażnia skóry twarzy ani oczu.
Tu w składzie mamy wodę mineralną i morską, wyciąg z kwiatów oczaru wirginijskiego, allantoinę, wyciąg z alg czy wyciąg z owoców daktylowca.
Niestety, opakowanie o pojemności 30 ml moim zdaniem jest zbyt małe, bo wiadomo iż przy demakijażu schodzi nam dużo więcej produktu. Mimo wszystko będzie to idealne rozwiązanie dla miłośniczek tego typu produktów do oczyszczania twarzy.
 
Podsumowując:
 
Moim zdaniem zestaw jest całkiem fajnie skomponowany. No może zamiast produktu do demakijażu, bo bardziej skorzystam z opcji peelingu do ciała w miniaturce lub produktu pod oczy!!
Kto wie, może kiedyś producent zmieni skład :)
W każdym razie pojemności tych kosmetyków są całkiem duże i wystarczą Wam w podróży na jakiś czas.
Wszystkie opakowania to miękkie tubki, dlatego też nie musicie martwic się, że coś się stłucze lub wyleje.
Kosmetyki same w sobie są rewelacyjne, a jeśli jeszcze nie miałyście możliwości przetestowania produktów marki AHAVA , taki zestaw jest również świetnym rozwiązaniem.
 
Dostępny w Super - Pharm!
Cena regularna to : 89,00 zł ( często można kupić go w promocyjnej, niższej cenie )
 
Polecam, bo kosmetyki marki AHAVA są godne uwagi!!!
 
XOXO

3 komentarze:

  1. Bardzo mnie kusił niegdyś ten zestaw w Super Pharm, jednak dla mnie połowa z nich jest zbędna i cena jest trochę wysoka za takie mini produkty. Osobiście bardzo chętnie wypróbowałabym wszystkie produkty do twarzy. Jakość ciało i ręce nie narzekają na nieco tańsze produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio swoje super-pharmowe punkty wymieniłam na krem pod oczy ahava. Jeszcze go nie otworzyłam, bo mam masę innych kremów już pootiweranych, dlatego ahava czeka w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawi mnie ostatni kosmetyk ;)w sumie krem do rąk też bo przydało by mi się coś dobrze nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION