9/30/2013

Mała relacja z targów kosmetycznych i moje sobotnie łowy!

W ten weekend znów miały miejsce targi kosmetyczne Beauty Forum edycja jesienna! Kto nie był, niech żałuje! Jak zwykle wystawcy dopisali, a publika i klienci przybywali z całej Polski. Jakie marki można było znaleźć? Essie, OPI, Batiste, Paese, Bielenda, Jadwiga, Clarena, Ziaja, Organique, Kryolan, Maestro itd. Istny raj dla kobiet :) Oczywiście wśród typowo kosmetycznych stoisk zachęcały do odwiedzin wszelkiego rodzaju salony, hurtownie, szkoły i przedstawiciele sprzętów typowo profesjonalnych do salonów.
Nie będę opowiadać Wam o tegorocznych warsztatach, bo oferta była ogromna i każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Oprócz tego ciekawe pokazy, konkursy itd.
Tak duże targi kosmetyczne odbywają się dwa razy do roku w warszawskim centrum targowo - kongresowym MT Polska. Trwają oczywiście dwa dni i warto z nich skorzystać. Zachęcam Was do odwiedzin w wiosenną edycję!!!

Na facebook'u oraz instagram mogliście zobaczyć już zapowiedź tego, co udało mi się złowić podczas sobotniego wypadu. Przyznam się Wam, że miałam chrapkę na dużo więcej. Co chwila coś ciekawego wpadało mi w oko, a i mogłabym zostawić tam dużo więcej kasy. Na szczęście kupiłam tylko najpotrzebniejsze kosmetyki.



Na początek będą paznokcie, a dokładnie moje ulubione lakiery ESSIE.
Wybrałam ciemny granat z nowej jesiennej kolekcji nr 846 "After School Boy Blazer" oraz piękną czekoladkę nr 489 "Lady Godiva". Miałam nadzieję, że uda mi się kupić jeszcze inny odcień, ale niestety został on już wycofany.


Ze stoiska KRYOLAN zdobyłam tylko puder fixujący w odcieniu o ton ciemniejszym od standardowej bieli.
Derma Color - odcień P2


Kolejny zakup to maska liftingująca AVA z serii Professional Home SPA o pojemności 100 ml.
Znam już dobrze ten produkt i cieszę się, że w mojej łazience znów zagościła AVA :)


Olej arganowy czyli Złoto Maroka nie jest moim odkryciem, a ponieważ kończy mi się już mój stary olejek do włosów, ten z przyjemnością wskoczył jako zastępca!!!


I na koniec zakupy z mojego ulubionego The Secret Soap Store.
Nie mogłam wrócić do domu bez ukochanego kremu do rąk z masłem Shea o zapachy passiflory.
Będzie idealny na zimę!!! A dodatkowo wybrałam jeszcze nawilżający olejek do masażu o cudownym aromacie czekolady. Dlaczego ten olejek? Bo zamówiłam bańki chińskie i mam zamiar działać nimi w domu na mój cellulit :)

Chcę również podziękować tym z Was, które podeszły do mnie na targach! Miło mi było ogromnie zamienić z Wami kilka słów. Bardzo Wam dziękuję :* :* :*

Co myślicie o moich zakupach?
Miałyście któryś z tych kosmetyków?
A może i Wy byłyście na targach i chcecie podzielić się Waszą opinią o tej edycji???

XOXO

25 komentarzy:

  1. bardzo udane zakupy i rzeczywiście udało Ci się zachować rozsądek:) ciekawi mnie jak się sprawdzi puder fixyjący z Kryolan:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już kiedyś miałam ten puder, ale zrobię o nim osobną recenzję :)

      Usuń
  2. Pozazdrościć możliwości bycia na targach, ja planuję odwiedzić Krakowskie LNE.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi do Krakowa nie po drodze, ale też chętnie bym je odwiedziła :)

      Usuń
  3. Z chęcią wybrałabym się na takie targi, bo to okazja do zakupu kosmetyków trudniej dostępnych na co dzień. Bardzo fajne zdobycze :) Ten olejek do masażu na pewno bosko pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym w końcu móc spróbować kremu z The Secret Soap Store.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo seria z masłem Shea i seria arganowa są rewelacyjne :)

      Usuń
  5. Ja specjalnie nie wybierałam się na targi bo z pustymi rękami an pewno bym nie wróciła, a mam bana na zakupy dopóki przynajmniej połowy zapasów nie zużyję ;)
    Bardzo ciekawe zakupy, jestem ciekawa tej maski Avy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie recenzja tej maski za jakiś czas :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Jeśli będę mieć dobre światło to zrobię kilka zdjęć, jak prezentują się na paznokciach :)

      Usuń
  7. Bardzo fajne kosmetyki :) Od stóp-do głów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zakupy - szkoda,że ja nie mam możliwości uczestniczenia w takich targach...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ty za to jesteś mistrzynią zakupów:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zakupy, widać że robione z głową :) jedyne czego mi brakuje w tym poście to ceny tych produktów

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że nie miałam okazji tam być :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa jestem jak ta czekoladka z essie na paznokciach bedzie sie prezentowac.

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zakupy ;) strasznie żałuje, ze nie udało mi się odwiedzić tych targów! :(

    OdpowiedzUsuń
  14. No nie, moje dwa wymarzone Essiaki !!! Oba w jednym miejscu i moje pragnienie dało o sobie znać podwójnie... Teraz będę chodziła smutna :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę wszystkim którzy mają możliwość uczestniczyć w takich targach... Ja niestety w Szczecinie nie mam takowego zaszczytu... :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION