9/25/2013

Mój makijażowy niezbędnik!

Zazwyczaj nie mam czasu na dodatkowe zabiegi, a taki makijaż zajmuje mi dosłownie 10 minut. Staram się ograniczać go do minimum. Mam już swoje sprawdzone triki, produkty, pędzle itd. Bywa iż dodam troszkę więcej koloru, pociągnę kreskę lub też przycieniuję powieki. Mimo wszystko uwielbiam takie delikatne pokreślenie mojej urody. Najważniejsza jest dla mnie idealna cera, do której ciągle dążę! Dziś przedstawię Wam mój makijażowi niezbędnik...



Zacznijmy od produktów, które stosuję do samej twarzy.
Podkład to podstawa, czasem stawiam na krem BB czy CC oczywiście w zależności od pory roku.
Moim nowym odkryciem jest baza brązująca od CHANEL, którą pokochałam od pierwszego użycia.
Kolejny krok to przypudrowanie twarzy i w tym celu stosuję puder matujący. Później bronzer i odrobina różu.


Część z tych produktów to moi ulubieńcy, a część jest przejściowa ( będę zmieniać na zimę ich tonację / kolorystykę na jaśniejszą ) :

1. CLINIQUE superdefense CC Cream - posiadam kolor light medium


2. Małe opakowanie bazy brązującej Soleil Tan De CHANEL

3. SEPHORA puder matujący 8h - ja mam w kolorze 30 medium


4. W7 Honolulu - bronzer


5. CHANEL Joues Contraste powder blush - 82 reflex



Teraz czas na oczy i brwi. Jak wspomniałam jest to moje minimum, gdyż zazwyczaj ograniczam się do pokreślenia kącików wewnętrznych oczu, pomalowania rzęs ( jeśli nie mam ich przedłużonych ) oraz pokreślenia brwi.


W tym celu stosuję:

6. Paletkę INGLOT, którą sama stworzyłam. Mam w niej biały, perłowy cień do zaznaczenia kącików oraz dwa cienie do pokreślenia brwi.


7. W tym przypadku widzicie miniaturkę tuszu CLINIQUE high impact, gdyż wymieniłam swoje tusze w akcji Douglas'a, ale jeśli nie mam przedłużonych rzęs bardzo lubię wracać właśnie do tej mascary.


8. Bezbarwny żel do utrwalenia brwi e.l.f. wet gloss lash & brow


9. I kredka, którą uwielbiam stosować do pokreślenia brwi marki CATRICE



A na koniec będą pędzle! Bez nich ani rusz :)

10. Mały pędzel Kabuki marki SEPHORA sprawdza się idealnie podczas nakładania pudru. Używam go od wielu lat i zawsze jest w dobrym stanie.

11. Pędzel Maestro do konturowania używam do nakładania bronzera i różu.

12. Jeśli mam ochotę na odrobinę cieni w neutralnym kolorze lub podkreślam miejsce pod łukiem brwiowym używam pędzla HAKURO nr H70.

 13. Do zaznaczenia kącików wewnętrznych oka stosuję pędzel ROYAL do smokey eye.

14. A do brwi mam pędzel HAKURO H85.

Jeśli chodzi o usta to zrobię Wam oddzielny post o moich ulubionych pomadkach i błyszczykach.
W codziennym makijażu używam tych produktów, które Wam przedstawiłam.
Czy Wy też stosujecie takie minimum, czy wolicie zaszaleć w ciągu dnia?

XOXO

22 komentarze:

  1. 11 i 13 w Twoim rankingu powinna i u mnie się znaleźć, przydałyby się zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo są to bardzo dobre pędzle i sprawdzą się u każdego :)

      Usuń
    2. a czy mogłabyś napisać gdzie można znaleźć pędzle Royal (między innymi ten Twój)??

      Usuń
    3. Można je dostać na stronie Minti Shop :) Tam też znajdziesz ten mój!

      Usuń
  2. Też posiadam tą bazę chanel ale mnie jakoś nie urzekła..nie wiem, może ja popełniam jakiś błąd przy aplikacji. A Ty Anitko używasz jej na podkład na całą twarz czy tylko kontury twarzy?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używam jej jako podkład. Stosuję do konturowania twarzy, lub gdy chcę uzyskać efekt opalenizny :)

      Usuń
  3. To ta baza Chanel wystepuje w mniejszym opakowaniu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, to jest wersja dla profesjonalnych wizażystów :)

      Usuń
    2. Czyli to nie jest to samo co możemy dostać w perfumeriach?

      Usuń
    3. To jest ten sam produkt tylko w mniejszym opakowaniu :)

      Usuń
  4. niestety nic z tych kosmetykow nie posiadam..

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobnie jak Ty jestem fanką minimalizmu w codziennym makijażu :) Bardzo chciałabym wypróbować bazę Chanel. Może kiedyś... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne przejrzyści wszystko opisane :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie bardziej lubię delikatny makijaż i w takim czuje się najlepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo podoba mi się ten róż Chanel ;) a żel do brwi z elfa również posiadam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam honolulu. zrobilam juz w nim dziure do dna i zastanawiam sie czy go kupic ponownie czy poszukac czegos nowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za nim średnio przepadam, a na zimę będę musiała kupić coś jaśniejszego :)

      Usuń
  10. Chciałam przetestować ten CC Clinique, ale kolory nie moje:(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION