10/08/2013

ESSIE Lady Godiva, czyli piękna i mocna czekolada!

Dziś poznacie pierwszy z dwóch lakierów ESSIE, które nabyłam na targach kosmetycznych! Część z Was była bardzo ciekawa, jak prezentują się one na paznokciach, dlatego też starałam się mocno, by zdjęcia oddały prawdziwy kolor. Muszę przyznać, że zakochałam się w tych odcieniach i będę je nosić z ogromną przyjemnością nie tylko jesienią, ale i zimą. Wiecie też doskonale, iż ja uwielbiam ciemne tonacje na paznokciach i tak, jak latem stawiam raczej na delikatne tak zimą wolę intensywne barwy. No dobrze, nie będę już Was zanudzać i od razu pokaże wyniki malowania :)

 
 
 
Jak przy większości lakierów ESSIE wystarczą tylko dwie warstwy do otrzymania pełnego, dobrego krycia. Sam lakier w opakowaniu wygląda na dużo jaśniejszy, jednak na paznokciach jest znacznie bardziej intensywny. W zależności od światła daje efekt bardzo ciemnej czekolady nawet wpadającej w czerń. Innym razem prześwituje piękny brąz.
Oczywiście lakier wysycha szybko i długo utrzymuje się na paznokciach.
Dopiero po dwóch dniach widać lekkie starcie na końcówkach.
Dodam jeszcze, że na zdjęciach widzicie efekt malowania samym lakierem bez żadnego top coat'u.
 
 
 
 
Oczywiście ten odcień nie każdej z Was będzie się podobał :)
Moim zdaniem idealnie pasuje on na obecną porę roku i przepięknie wygląda.
Dajcie znać, co Wy o nim sądzicie, a za kilka dni poznacie drugiego "essiaka" z kolekcji jesiennej.
 
XOXO

11 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się ten kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie ścieranie po dwóch dniach to za szybko jak na Essie, no ale nie można mieć wszystkiego.
    A kolor jest fajny, bardzo podobny do Inglota którego mam ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie to idealny czekoladowy odcień, używam go bardzo często i bardzo chętnie, jednak najbardziej lubię go na krótkich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolor. Mam coś podobnego z Joko. Całe lato ten kolorek gościł na moich stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja za wszelkimi odcieniami brązu nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie to wygląda, muszę zdobyć taki lakier!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION