10/18/2013

Granat i miedź na paznokciach, czyli moja wariacja z ESSIE!!!

Wczoraj pokazałam Wam, jakie będą panować trendy na ten sezon między innymi w manicure. Postanowiłam troszkę zaszaleć i wykorzystać mój nowy nabytek z targów kosmetycznych. Połączyłam granat z modną miedzią i wyszła mi taka właśnie mieszanka na paznokciach.
Niestety, jakie było moje zaskoczenie, gdy lakier nie chciał współpracować z aparatem. Zrobiłam ponad setkę zdjęć, a po ich przejrzeniu miałam ochotę popłakać w poduszkę! Strasznie ciężka współpraca! Wybrałam kilka, ale nie jest to rewelacja więc z góry Was przepraszam. Mam nadzieję, że mi zaufacie i tym samym uwierzycie, iż lakier ma przepiękny, intensywny, ciemny odcień granatu przy dwóch warstwach. Trzyma się idealnie, nie odpryskuje, ściera na końcówkach dopiero po kilku dniach i do tego bardzo ciekawie prezentuje się w połączeniu właśnie z miedzią! No cóż, same zobaczcie....

 
Przedstawiam Wam ESSIE nr 846 After School Boy Blazer
 
 
oraz miedziany brokat, który wykorzystałam do zdobienia.
 
 
 
 
 
 
Jeśli zdecydujecie się na zakup tego lakieru nie dajcie się zwieść kolorem w buteleczce!
Jest on zdecydowanie jaśniejszy niż na paznokciach, no chyba że pozostaniecie przy jednej warstwie.
 
Dajcie znać, co sądzicie o taki połączeniu?
 
Życzę Wam miłego weekendu!
XOXO

12 komentarzy:

  1. Dla mnie bosko to wygląda :) Uwielbiam takie połączenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Choć w buteleczce widać granat na paznokciach wygląda na czarny. Ale połączenie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy efekt.
    Na jaśniejszym podkładzie też będzie wyglądać ciekawie, wg mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zdobienie. Jesienią często sięgam po brokaty. Ładnie kontrastują z ciemnymi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się. Zarówno połączenie, jak i sam bazowy lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne połączenie. Uwielbiam kwadratowe paznokcie, pomalowane na ciemny kolor, Ślicznie po prostu. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION