10/16/2013

Kosmetyczne Odkrycie Miesiąca! - SheaLife 100% mango butter balm

W tym miesiącu odkryłam kolejny fantastyczny produkt! Jest to kosmetyk i dodatkowo naturalny! Którego dnia znów trafiłam na stoisko, które jest mi już dobrze znane! Kupiłam miód, a przy okazji zdecydowałam się jeszcze na balsam do ciała. Nie miałam aż tak w planach zakupu eko, ale cieszę się bardzo, iż do tego doszło. Tym samym chcę przedstawić Wam dzisiaj nowość w mojej pielęgnacji. Coś dla zwolenniczek natury! Coś dla chętnych zmian...

 
SheaLife 100% Mango Butter Balm - intensywny balsam do ciała dla wszystkich rodzajów skóry
 
Masło powstałe z olejku z nasion mango jest znane ze swoich właściwości zmiękczających, nawilżających i regenerujących.
Balsam z mango szybko się wchłania i natłuszcza suchą, zniszczoną skórę.
 
 
Skład tego produktu jest bardzo prosty.
Znajdziemy tu :
olej z nasion owoców mango ( Mangifera Indica) i nic więcej!!!
Nie ma konserwantów, barwników czy związków zapachowych!!!
 
Musimy jednak pamiętać o odpowiednim przechowaniu tego balsamu w ciemnym i chłodnym miejscu!
 
 
Produkt zamknięty jest w plastikowym opakowaniu o poj. 100 g.
Znajdziemy tu również ochronne wieczko!
Przydatność od otwarcia to tylko 6 miesięcy.
Wyprodukowany w UK.
Cena: ok. 50,00 pln
Dostępność:
 
 
 
 
 
Konsystencja tego produktu jest mocno ubita w opakowaniu, przypomina troszkę smalec, a pod wpływem ciepła zmienia się w olejek.
Dlatego tak ważne jest, by przechowywać masełko w chłodnym i zacienionym miejscu.
Przypomina mi też swoją postacią olej kokosowy z BU :)
 
Zapach? Obłędny!!!!!!
Nie czuć żadnej chemii, bo jej tu nie ma! Mocny, intensywny, długo pozostaje na skórze.
Typowy aromat mango :)
Jeśli lubicie taki zapach, możecie zmienić zastosowanie tego kosmetyku i aplikować go jako naturalne perfumy!!!
 
Sam moment rozcierania na naszej skórze to czysta przyjemność. Nie ma mowy o oporze, smugach, a przy dobrym rozsmarowaniu nawet tłustej warstwie. Balsam szybko się wchłania i tu jego kolejny atut!
 
Zauważyłam w jakim tempie moja skóra pokochała ten kosmetyk. Chłonęła go błyskawicznie, przy czym stała się nawilżona, gładka, miękka i zregenerowana. Zniknęły suche partie na piętach oraz łokciach.
Nie wystąpiły żadne podrażnienia!!!
 
Produkt fantastyczny, a jak cudownie pachniała mi pidżamka wieczorem :)
Wiem, że jego cena jest wysoka, jak za 100 g, ale mamy tu niezwykłą wydajność i do tego płacimy za kosmetyk naturalny, a nie za piękne opakowanie czy markę.
Nie lubicie parafiny? Tu jej nie ma!
Nie znosicie podrażnień? Nie macie się czym martwic!
Kochacie mango? To jest coś dla Was!
 
Polecam
 
XOXO

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam zapach mango i zawsze chciałam spróbować czegoś naturalnego w pielęgnacji ciała. Ale do tej pory bałam się, że produkt zostawi tłusty film na skórze, a tego nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się dzieje, gdy w składzie znajduje się parafina! Przy produktach naturalnych jest to efekt olejków, które zostają pochłaniane przez skórę :)

      Usuń
  2. Myślę że z czasem przestawię się na kosmetyki naturalne, akurat niedaleko mnie jest "Mydlarnia u Franciszka" z takimi kosmetykami. Oczarowały mnie balsamy na wagę w kostce - są obłędne, pięknie pachną, zapach się długo utrzymuje a do tego bardzo fajnie nawilża. Jest różnica między naturalnymi a tymi z drogerii...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że jest! Trzeba tylko zastanowić się, na co się stawia! Czy jakość i wyższą cenę? Czy na niższą półkę! :)

      Usuń
  3. Uwielbiam mango w każdej postaci, masło zapowiada się obłędnie, już chciałam klikać KUP, ale na stronie, którą podałaś akurat wersji z mango brak :(
    Pozostaje mi czekać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sklepie często mają dostawy, więc proponuję poczekać z cierpliwością :)

      Usuń
  4. Ta konsystencja jest fajna, jeszcze nigdy nic nie miałam niczego w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio produkty tej marki odkryłam w supermarkecie ale cena mnie trochę zbiła z tropu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W supermarkecie? A można wiedzieć w jakim :)

      Usuń
  6. Uwielbiam takie kosmetyki, naturalne i pachnące...

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko! Chciałabym mieć okazję używać go na sobie, musi naprawdę pachnieć niesamowicie! :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION