1/02/2014

Czy to grafit, czy to czerń? ESSIE " bobbing for baubles"!!!

Podczas ostatnich zakupów w Super Pharm, wpadł w moje ręce kolejny lakier ESSIE. A ponieważ była na nie promocja, nie mogłam się powstrzymać i wybrałam znów ciemny odcień. No cóż, w opakowaniu wyglądał na dużo jaśniejszy. Tonacja troszkę grafitowa, troszkę wpadała mi w zieleń. Ciekawy i intrygujący! Co się okazało po jego aplikacji, a dokładnie dwóch warstwach, kolor wydawał się bardziej czarny, a nabierał swojej odpowiedniej barwy dopiero w słońcu, czy w bardzo jasnym świetle. Mimo wszystko i tak zaprzyjaźniłam się z tym ESSIE i noszę go praktycznie codziennie na paznokciach.
Poznajcie bohatera dzisiejszego posta :)

 
 
 
 
 
 
I co myślicie o tym odcieniu?
A może to zupełnie nie Wasza bajka?
 
XOXO

7 komentarzy:

  1. on ci tu wyszedl troche czarny. Ale mam go tez i wiem jaki jest wypasny. mi on podchodzi nawet grafitowo-jeansowy. piekny jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie po 2 warstwach wychodzi mi prawie czarny, choć w zależności od światła łapie tonację grafitową :)

      Usuń
  2. świetny :) To taka grafitowa czerń właśnie :) lubię ciemne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi się podoba:) rzeczywiscie w sloiczku wyglada na odrobine jasniejszy

    OdpowiedzUsuń
  4. mam go ale jakoś rzadko po niego sięgam, chyba trochę o nim zapomniałam

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION