1/06/2014

John Frieda Full Repair, czyli czerwona seria na ratunek naszym włosom!

Markę znam już nie od dziś. Jestem zakochana w fioletowej masce do włosów, a jakoś na początku grudnia poznałam kolejną, i nową jak dla mnie czerwoną serię. Słyszałam o niej dużo różnych opinii. Zachwycała się nią nawet moja mama, która bardzo ostrożnie podchodzi do tego typu produktów. Postanowiłam przetestować ją i ja!!! Dziś na blogu mała spowiedź, a może i sprawozdanie :)

 
 
Jak widzicie, oba produkty zamknięte są w dużych, miękkich tubach o pojemności 250 ml.
Są to typowe, jak dla marki opakowania :)
Dostępne w drogeriach, często na promocjach!
 
 
Formuła nadająca objętości z olejkiem Inca Ichi, bogatym w kwasy omega - 3, odbudowuje wygląd zniszczonych włosów, pozostawia uczucie gładkości, objętości i zdrowych włosów bez ich obciążania. Ułatwia rozczesywanie, zmniejszając ryzyko ich łamania się i rwania podczas rozczesywania.
 
Produkt bezpieczny dla włosów farbowanych i poddanych zabiegom chemicznym.
 
 
Konsystencja żelowa, półprzezroczysta.
Zapach bardzo mi odpowiada. Jest dość intensywny, ale przyjemny!
Nie utrzymuje się długo we włosach.
 
Produkt bardzo dobrze się pieni.
Wystarczy jego niewielka ilość na dobre umycie włosów.
Radzi sobie z dużą ilością środków do stylizacji oraz olejkami.
Włosy nie plączą się podczas mycia, a już wtedy czujemy bardzo przyjemną gładkość w dotyku.
Włosy rozczesują się po nim bardzo dobrze, ale najlepsze rezultaty uzyskujemy wspólnie z odżywką z tej serii.
 
 
Odżywka posiada identyczną formułę jak szampon. Dodatkowo ma za zadanie wygładzać splątane włosy, zmniejszając ryzyku ich łamania i rwania się podczas rozczesywania.
 
 
Konsystencja kremowo - żelowa o białej barwie.
Zapach identyczny, jak w przypadku szamponu.
 
Aplikacja tego produktu jest przyjemna.
A już podczas zmywania odżywki czujemy gładkość naszych włosów.
Oczywiście rozczesywanie nie sprawia żadnych problemów.
Po wysuszeniu lub wyschnięciu włosy są miękkie, błyszczące i odżywione.
 
Podsumowując:
 
Bardzo polubiłam oba produkty, które w połączeniu dają wspaniałe rezultaty.
Jestem fanką profesjonalnych kosmetyków do włosów, ale te dały radę i po raz kolejny utwierdziłam się w przekonaniu, iż marka ma całkiem dobre serie :)
Polecam osobom, które mają przesuszone włosy i potrzebują je zregenerować, odbudować, czy nadać im blasku.
Oczywiście nie są to produkty naturalne, zawierają SLS itd. , ale jeśli nie boicie się i nie macie nic przeciwko takim składnikom polecam Wam wypróbowanie tego zestawu.
Posiadam jeszcze mgiełkę, jednak o niej będzie już oddzielny post.
Jestem ciekawa, czy miałyście tą serię?
Co Wy o niej sądzicie?
Czy się u Was sprawdziła, a może i nie?
 
XOXO

20 komentarzy:

  1. Miałam tylko jeden produkt z JF, tą brązową odżywkę i byłam z niej bardzo zadowolona. Mam zamiar wypróbować jeszcze inne ich kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta brązowa seria u mnie sprawdzała sie całkiem dobrze do pewnego czasu. Na razie jestem zadowolona z tej, ale czas pokaże, czy nie będzie powtórki 😉

      Usuń
  2. Miałam przyjemność używać, u mnie sprawdziła się średnio, trochę za bardzo wygładza włosy, co jest pewnie zasługą silikonów. Ogólnie nie kupiłabym, ale od czasu do czasu mogłabym od kogoś użyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie taki efekt bardzo lubię!

      Usuń
  3. Nie miałam od tej firmy jeszcze nic :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam ratunku dla moich włosów po rozjaśnianiu :( Kruszą się i strasznie puszą, kupiłam maskę z Biovaxa z proteinami mlecznymi ale pomimo 'całkiem' dobrych efektów oczekiwałam czegoś więcej :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś maskę Biovax z olejkami? Moim zdaniem jest o wiele lepsza!

      Usuń
    2. Też próbowałam, chyba była lepsza niż ta co mam teraz, ale to i tak nie to czego potrzebują moje włosy, są na prawdę zniszczone :( Chyba muszę wrócić do olejku arganowego z Mili...

      Usuń
  5. uwielbiam tę serię!
    ostatnio kupiłam cały zestaw szampon+odżywka+mgiełka w Sephorze za 55zł (cena regularna:69zł)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam kiedyś serie do włosów blond i nie zrobiła na mnie wrażenia, myślę jednak, że będę czekać na promocję by skusić się na tą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Produkty tej marki są teraz na promocji w Super Pharm 😉

      Usuń
  7. może przetestuję, zobaczymy, na razie nie mam mega zniszczonych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja używam (zamiennie z innymi) serię do włosów blond "sheer blond", lubię ta markę, ale prawdę mówiąc nie zauważyłam żadnego rozjaśnienia włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej nie używałam! Mam czarne włosy wiec blond nie dla mnie ;)

      Usuń
  9. Nie miałam okazji jeszcze używać tych kosmetyków, może kiedyś się skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślisz, że pomogłyby na wypadające garściami włosy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie nie! Na taki problem polecam tylko Biotebal! Po 2 miesiącach zauważysz rewelacyjne efekty :)

      Usuń
  11. Rok temu miałam odżywke i bała nawet bardzo fajna, ale staram sie już unikac silikonów w odżywkach ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION