2/18/2014

BEAUTY FRIENDS Royal Jelly Essence Mask - maseczka w płacie z miodem

Wczoraj było połączenie pielęgnacji z makijażem, a dziś będzie dodatkowa pielęgnacja. Przyznam się Wam szczerze, że jest to moja 3 tego typu maska i jak do tej pory nie znalazłam ideału. Być może nie rozumiem zasady działania tego typu wspomagaczy codziennych zabiegów? Być może maski były dla mnie źle dobrane? I choć lubię poznawać nowinki na rynku kosmetycznym, co się wiąże z ich testowaniem, często utwierdzam się w przekonaniu, iż jestem tradycjonalistką. No dobrze, ale nie o mnie będzie ten post, a o produkcie dostępnym na stronie http://www.myasia.pl/.

 
BEAUTY FRIENDS Royal Jelly Essensce Mask Sheet Pack - z wyciągiem z miodu
 
Maseczka w postaci płatu materiału ( bawełny ) nasączonego składnikami odżywczymi, której
zadaniem jest zmiękczać, wygładzać, uelastyczniać i nawilżać skórę.
 
Opakowanie - 23 g
 Wyprodukowano w Korei.
Cena: ok. 7,00 zł
Dostępność: http://www.myasia.pl/
 
 
W opakowaniu znajduje się dość duży płat materiałowy, bardzo mocno nasączony!
Zapach delikatny i przyjemny :)
Producent zaleca stosowanie maseczki na oczyszczoną skórę na 20 - 30 minut. Po upływie tego czasu delikatnie zdejmujemy maseczkę, nie spłukujemy pozostałości składników odżywczych z twarzy, ale wklepujemy je w skórę. Można również podgrzać płat do temperatury 50 st. C przez 2 -3 minuty lub  zmrozić w lodówce! Wszystko zależy od naszych preferencji :)
 
 
Wizualne wrażenie? Bezcenne!!!!
Dobrze, że w domu byłam sama, bo można kogoś dobrze wystraszyć :)
Podoba mi się, że w płacie są wycięte dość duże otwory, minusem jednak jest sama wielkość płata. Posiadam małą twarz i ciężko było mi dopasować maseczkę!
Co gorsze, materiał ciągle odchodził mi od buzi, zsuwał się i odklejał. Musiałam co chwila poprawiać i wklepywać. Nawet na zdjęciu da się zauważyć, iż dobrze nie jest!
W takiej maseczce trzeba się położyć i nie ruszać! 30 minut relaksu tylko dla Was.
Po upływie zalecanego czasu zauważyłam, jak wiele produktu pozostało jeszcze na mojej skórze.
Nie wiem, czy to dobrze, czy źle? Z jednej strony miałam wrażenie lepkości, z drugiej mokrą cerę. Dopiero po kolejnych 10 minutach wchłonięcie dało się wyczuć, a skóra zrobiła się miękka i przyjemna w dotyku. Czy zauważyłam coś jeszcze?
Niestety! Oprócz nawilżenia i miękkości ta maseczka nie dała nic więcej mojej twarzy. Być może nie jest ona stworzona dla mnie, a składniki w niej zawarte nie są odpowiednie dla mojej skóry.
Fajna zabawa, ale to nie jest to, czego szukam.
Posiadam w zapasie jeszcze jedną maseczkę z zieloną herbatą. Zobaczymy jak się sprawdzi i dam Wam znać :)
 
Podsumowując:
 
Według mnie jest to gadżet. Zdecydowanie lepsze efekty dają na mojej skórze standardowe maseczki. Dla osób, które mają dużo wolnego czasu lub robią takie zabiegi wieczorem w domowym zaciszu. Cena dobra, dostępność również.
W ofercie znajdziecie jeszcze  inne maseczki:
 
Aloe Mask Sheet (aloes)- nawilża suchą skórę i zapobiega infekcjom
Mung Bean Mask Sheet (fasola mung)-relaksuje i usuwa martwy naskórek
Green Tea Mask Sheet (zielona herbata)-chroni przed wolnymi rodnikami, bogata w antyoksydanty
Pomegranate Mask Sheet (granat)-zwęża pory i wygładza skórę
Collagen Mask Sheet (kolagen)- oczyszcza i nawilża. Skóra staje się elastyczna, jędrna i miękka
Red Ginseng Mask Sheet (czerwony żeń-szeń)- oczyszcza i nawilża. Oczyszcza i zwęża pory
Raspberry Mask Sheet (malina)-wygładza i odżywia, łagodzi podrażnienia
Marine Algae Mask Sheet (algi morskie)-zawiera minerały i witaminy, odżywia wrażliwą skórę
Lemon Mask Sheet (cytrynowa)- zawiera wit.C, oczyszcza, nawilża i sprawia że skóra jest elastyczna 
Royal Jelly Mask Sheet (miód)-  zmiękcza, wygładza, uelastycznia i nawilża
Vitamin Mask Sheet (witamina E)- oczyszcza, nawilża, chroni przed wolnymi rodnikami 
Potato Mask Sheet (ziemniak)- zmiękcza, nawilża, łagodzi, wygładza
Aroma Mask Sheet (zapach)- uspokaja i koi zmęczoną skórę, zmiękcza nawilża i uelastycznia
Cucumber Mask Sheet (ogórek)- zwęża i oczyszcza pory, zmiękcza i nawilża skórę
Coenzyme Q10 Mask Sheet (koenzym Q10)- walczy z wolnymi rodnikami, dla skóry dojrzałej
Herb Mask Sheet (zioła)- odmładza i relaksuje, nawilża
Arbutin Mask Sheet (arbutyna)- likwiduje przebarwienia, wyrównuje koloryt, nawilża
Cereal Mask Sheet (zboże)- rozjaśnia skórę i zwęża pory
Tomato Mask Sheet (pomidor)- oczyszcza skórę i wyrównuje koloryt
Kiwi Mask Sheet (kiwi)- likwiduje przebarwienia, lekko rozjaśnia, odżywia i nawilża
 
Polecam zajrzeć na stronę:
 
XOXO

12 komentarzy:

  1. haha też mam tą maskę i nawet się pokazywałam w 'ziemniaku' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. niezbyt estetycznie i dokładnie wykonana jest ta maska...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykonana jest dobrze, ale nie na tak małą twarz jak moja :)

      Usuń
  3. Niby fajna sprawa, ale ja chyba nie uleżałabym 30 minut w bezruchu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie 30 minut leżenia z maseczką graniczy z cudem haha

      Usuń
  4. dziś wieczór planuje maseczkowy seans :) cel nawilżanie i ukojenie ! Fajny post.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam doczynienia nigdy z maseczkami w takiej formie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować i przekonać się czy są fajne :)

      Usuń
  6. Nie używałam maseczek w takiej formie. Chyba wolę tradycyjnie rozsmarowywane :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION