2/26/2014

Kosmetyczne Odkrycie Miesiąca - Holika Holika Wine Therapy Sleeping Mask

I znów udało mi się odkryć rewelacyjny produkt! Przyznam się, że do takich kosmetyków podchodzę troszkę sceptycznie, ale ten zachwycił mnie pod każdym względem. Zaintrygowana składem oraz działaniem tej maseczki, dziś przedstawię Wam moją opinię o niej...

 
 
Holika Holika Wine Therapy Sleeping Mask
 
Przeciwzmarszczkowa maseczka całonocna, która zawiera 10% ekstrakt z czerwonego wina, dzięki czemu nawilża i przywraca blask skórze. Obecność Poliphenolu, który jest zawarty w czerwonym winie, przywraca skórze elastyczność i sprężystość sprawiając, że cera wygląda młodo i świeżo.
Maseczka posiada właściwości peelingujące. Usuwa martwe komórki sprawiając, że powierzchnia skóry jest wyrównana i gładka.
 
 
 
Maseczka zamknięta jest w charakterystycznej beczułce, co wygląda niezwykle ciekawie!!!
W zestawie znajdziemy również plastikową szpatułkę, dzięki której higienicznie wydostajemy produkt.
Pojemność: ogromna, bo aż 120 ml
Dostępność: http://www.myasia.pl/
Cena: 69,95 pln
Termin ważności to 30 miesięcy od daty produkcji!
Wyprodukowano w Korei.
 
 
 
Sposób użycia:
 
Maseczkę nakładamy po dokładnym oczyszczeniu skóry na noc, przed pójściem spać.
Delikatnie wmasowujemy niewielką ilość produktu na całą twarz. Pozostawiamy na noc.
Rano myjemy twarz letnią wodą.
 
Skład:
 
 
Znajdziemy tu wyciąg z wina już na drugim miejscu, oczywiście bazowa woda, gliceryna, związki zapachowe, wyciąg z rozmarynu, hydrolizat z protein pszenicy, wyciąg z lawendy, wyciąg z tymianku, barwniki, wyciąg z nasion kakaowca, adenozyna i wiele innych składników...
 
 
 
Konsystencja? Przezroczysta, lekko czerwona galaretka, która nawet po wydobyciu jej ze słoiczka momentalnie powraca do swojego stanu.
Daje się z nią pracować na skórze, tzn. że gładko się rozprowadza i zmienia stan z galaretki w lekki żel. Bardzo ciekawe zjawisko!!!
 
Zapach? Jeśli nigdy w życiu nie próbowaliście czerwonego wina to nie zgadniecie też, jaki jest zapach tej maseczki! Co tu dużo pisać, mocny, ale i przyjemny. Momentami miałam ochotę ją zjeść :)
 
Moja opinia:
 
Produkt przeznaczony jest do spania i tak też robiłam. Po aplikacji maseczki na twarz i szyję czekałam jakieś 15 / 20 minut zanim położyłam się do łóżka. Ważne, by kosmetyk wniknął w naszą skórę, a nie pozostał na poduszce!!!
Rano moja skóra wygląda idealnie! Jest niesamowicie gładka i miękka w dotyku. Czuję nawilżenie i lekkie napięcie ( nie mylić ze ściągnięciem ). Znikają zaczerwienienia i delikatne plamki. Co jest dla mnie ważne, nie ma mowy po podrażnieniu!!!
Moja skóra kocha ten produkt. Rano jest wypoczęta i odświeżona.
Myślę, że super sprawdzi się też latem, gdy włożę maseczkę do lodówki, a później w upalne dni zaaplikuję na twarz!
Polecam Wam taką właśnie kurację winem! Cena może wysoka, ale pojemność ogromna, a maska wydajna. Tylko niewielka jej ilość starczy na rozprowadzenie na całej twarzy!
Koniecznie wypróbujcie....
 
Więcej informacji o tym produkcie znajdziecie :
 
 
XOXO

4 komentarze:

  1. Cena wysoka,ale jak taka wydajna do sie oplaca,zreszta mozna ja wspoldzielic z kims. A jak taka maska wplywa na tradzik? I czy wygladza drobne zmarszczki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pytań odnośnie opakowania :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo interesujący i zachęcający produkt ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2017 COCO COLLECTION